{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.562 visninger | Oprettet:

MC-beklædning... {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg ved godt, at Thansen ikke har det bedste ry blandt mange, men er det ikke ligesom IKEA og deres møbler? De var dårlige i starten, men er kommet stærkt igen!!!
Jeg har været på udkig efter en ny MC læderdragt og har cyklet rundt på nettet for at finde noget passende, både til kroppen, men også pengepungen - dog uden at gå på kompromis med kvaliteten. Hos Thansen så jeg, at de havde en nyhed i beklædningssortimentet, og jeg var nysgerrig. Dragten er fra Roleff og prisen hos THansen er kr. 2 999,00. Faktisk så er THansen den eneste, der forhandler beklædning/udstyr fra Roleff.
Selv har jeg lige bestilt en 2-delt læderdragt, mrk. Ghostrider GR-2, men denne har THansen ikke i deres sortiment - endnu - men jeg fik alligevel THansen til at bestille den hjem til mig og til samme pris (kr. 2 999,00).

Check Roleff på (link fjernet)
eller THansen på http://www.thansen.dk/products.asp?c=2375861638&n=-1939831211


Hilsen
Jan L


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-beklædning...
  • #1   16. jan 2009 Ser da helt fornuftig ud, og til en god pris, jeg ville dog ikke selv gide at køre i en dragt der er fuld af reklamer. Men smag og behag.

  • #2   16. jan 2009 Nu kender jeg ikke så meget til mærket, men jeg kan se der ikke er rygskjold i, hvilket gentlig er temmelig relevant. Jeg har heller ikke rygskjold i mit læder, men det kan købes til, og haves på indenunder, uden alt for store skavanker.

    Da jeg skulle ud og kigge på beklædning begyndte min pengepung også at brokke sig, men jeg fandt noget meget lidt brugt, super billigt, hvilket jo er et alternativ, hvis man ikke har noget imod andre folks sved smiley

    Ellers kan jeg ikke lige se der skulle være noget galt ved dragten.


  • #3   16. jan 2009 Enig, det er sikkert en udmærket dragt og uden reklamer ville prisen være fin, men med reklamer burde den være meget lavere. Jeg vil næsten tro, at hvis du henvender dig til et firma og tilbyder, at du vil køre rundt i en dragt med deres logo på, så vil de sikkert gerne betale dragten for dig.

    (Dog ville de så nok have garanti for du kører pænt, men det er ikke pointen.) smiley


  • #4   16. jan 2009 snetyven, sig til mig at du tager pis på os nu..... så en corona suzuki burde også være gratis????? reklamer på tingene gørdem ikke billiger.

  • #5   16. jan 2009 Hej alle
    Jeg kan forstå, at man er mere eller mindre imod reklamer på en dragt - det er jeg egentlig også, derfor gik jeg ind på producentens egen hjemmeside og så, at der også er en 2-delt dragt i sort uden reklamer.
    Den reklamefri læderdragt kan ses her: (link fjernet)
    Denne kan også bestilles hjem af THansen og prisen er den samme, kr. 2 999,00. Jeg har selv bestilt den reklamefri model og jeg er ikke mere bundet, end at jeg kan annullere bestillingen - der er da service.
    Skal også lige sige til THansen's forsvar, at jeg havde købt en dragt (min første), som efter 1½ sæson fik en brist i lynlåsen på jakken. Modellen var desværre udgået, men i stedet fik jeg en sprit-ny dragt uden ekstra omkostninger - den defekte tog de retur. Derfor er jeg ikke bange for at handle dragt hos THansen.

    Hilsen
    Jan



  • #6   16. jan 2009 Hej igen.....
    Måske jeg skylder at nævne, at selvom jakken måske ikke har indbygget rygskjold, så bør/skal man alligevel anskaffe et ekstra rygskjold - sikkerhed, fremfor alt.

    Hilsen
    Jan


  • #7   16. jan 2009 heey jan:

    kan se under leather wear at man kan få en dragt hvor man kan vælge farver, men ved du om de KUN fåes med reklamer?
    for så kunne jeg da godt være interesseret i den med det røde.


  • #8   16. jan 2009 (link fjernet)

    Det er lidt ekstremt, men du kan også sælge reklameplads på f.eks. din bil: (link fjernet)

    Hvorfor skulle man ikke kunne sælge reklameplads på sin motorcykeldragt? Det kan man da sikkert sagtens finde et firma, der er frisk på at betale for. smiley

    Under alle omstændigheder ville jeg i hvert fald aldrig betale 3.000 kr. for at køre rundt og reklamere for en række tilfældige firmaer, men det er så måske bare mig. smiley

    (Ikke et ondt ord sagt om f.eks. Honda CBR1000RR Repsol, kan godt forstå dem, der køber den med reklamer, fordi de gerne vil have, at "den ligner den rigtige". Hvis det var tilfældige reklamer, der var sat på, så synes jeg derimod, det ville være åndssvagt at betale ekstra for det.)


  • #9   16. jan 2009 det ved jeg nu ikke, jeg har en luckystrike jakke, med mange reklamer og syntes den er fed

  • #10   16. jan 2009 IKEA møbler er altså stadig noget forfærdeligt lort mht. kvalitet...

  • #11   16. jan 2009 jeg gav mener det var 3400 for min alpinestars syntes ikke de 400 kr er nok besparing fra at gå fra alpinestars til thansen, prøv du lige at kigge en tur på fc-moto.com

  • #12   16. jan 2009 har også købt hos fc moto berik til samme pris

  • #13   16. jan 2009 rolef er kanon god kvalitet, min kone har kørt med en rolef jakke i flere år den var lækker.

  • #14   16. jan 2009 Det er da godt at se, at det ikke bare er mærkevaretyranni, der hersker i besvarelserne her længere.

    T.Hansen er primært billige, fordi de qau deres størrelse har noget purchasing power. Roleff dragten fejler absolut intet:-)


  • #15   16. jan 2009 Det er en fin dragt.. Men hvad med fc-moto, se lige deres rester af alpinestars, arlen ness, berik og flere andre.. De er nede i samme priser, og det er trodsalt noget andet..

Kommentér på:
MC-beklædning...

Annonce