{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Daniel P
Daniel P
Tilmeldt:
7. jun 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24

MC beklædning {{forumTopicSubject}}

D'herre

Jeg vil høre hvilke forretninger i benytter og ikke mindst hvor disse befinder sig?

Det gælder for ALLE produkter (støvler, hjelme, jakker, bukser m.m.)

Da jeg inden længe bliver ejer af en KTM vil jeg også gerne høre hvor i køber jeres cross udstyr.

Fyr løs...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC beklædning
  • Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 46
    #1   5. jul 2014 http://www.fc-moto.de

  • #2   5. jul 2014 FC-moto.de købt dragt, støvler og handsker
    Heingerike (stavet forkert) købt hjelm og handsker
    Louis.de kan ikke lige huske mit køb
    Rideicon.com købt hjelm


  • Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #3   5. jul 2014 Super lækkert med forslag.

    Jeg søger dog mest af alt en forhandler (gerne i Jylland), hvor jeg kan prøve grejet.

    Da jeg skal ud og have støvler, hjelm bukser, jakke osv. Så er det vigtigt at det alt sammen sidder ordentligt.


  • Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 46
    #4   5. jul 2014 Hvis du køber hos en fysisk butik I DK, kommer du til at betale meget mere

  • #5   5. jul 2014 Der er mange herinde der køre et smut over grænsen og handler/prøver tøjet dernede og spare ca. 30%

  • Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #6   5. jul 2014 Har I så nogle erfaringer med at få byttet noget, hvis det er købt i udlandet?

    Tager bare mine forbehold for køb i udlandet, hvis det alligevel skal sendes frem og tilbage inden man får den korrekte str


  • #7   5. jul 2014 Hvem betaler så de 800kr det koster i benzin at kører til grænsen ?, så hellere bestille det også sende det retur til 100kr hvis det ikke passer smiley

  • #8   5. jul 2014 Morten P - 800 kr er måske lige at overdrive... Anyways så gør jeg det da glædeligt når jeg alligevel tager derned og handler! Så kan man slå 2 fluer med et smæk.

    Desuden er de 800 kr tjent sig selv hjem i besparelse på et komplet outfit, og så er der endda stadig masser at spare.


  • #9   5. jul 2014 Enten kør til Louis Hamburg eller hein gerike vis du er fra syd Danmark og især vis det så meget du vil købe plus du kan forhandle dig til en god pris??

  • #10   5. jul 2014 Thunder: det er da ikke at overdrive ?, det er hvad det kostede mig sidste gang jeg var i tyskland, 400km hver vej, det koster da lidt i benzin, det er jo ikke alle der bor omkring københavn.

  • #11   5. jul 2014 Www.jensenas.dk De gør meget i KTM, de har butik i Horsens;)

  • #12   6. jul 2014 Altså jeg kører selv motard, og jeg vil da dælme ikke bruge cross udstyr, det bliver raspet fuldstændigt op når du glider hen af asfalten. Jeg kører selv i en læder heldragt(alpinestars) og rygskjold og mc støvler dertil. Men hvis du skal køre cross er det jo ikke så smart med læder smiley Bare hvis du skulle køre motard. Ellers kan du også kigge på MVD racewear, det skulle være meget godt.

  • Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #13   6. jul 2014 Af crossudstyr skal jeg også kun have hjelm, briller, handsker og muligvis støvler.
    Resten af kroppen skal naturligvis dækkes af dyrehud smiley


  • #14   6. jul 2014 Okay, fornuftigt!! Jeg tror dog også jeg havde valgt nogle læderhandsker, du kan få nogle i "cross" stil, altså korte. smiley

Kommentér på:
MC beklædning

Annonce