{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

MC beklædning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer her inde. Jeg står og vil have mig et par ny mc bukser, da mine nuværende sidder dårligt og er alt for varme.

Jeg ville så lige høre jer herinde hvad i kan anbefale til allround brug. Det vil sige til både korte og lange ture.

Jeg kigger i et prisleje under 1600 kr.

Der er mange forskellige mærker derude derfor syntes jeg det virker lidt uoverskueligt at finde ud af hvad der er godt og skidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC beklædning
  • #1   25. feb 2014 Jeg har et par rev'it bukser, dem er jeg godt tilredse med og der er store ventilations lommer man kan lyne op efter behov

  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #3   25. feb 2014 Læder eller tekstil?

    Jeg fandt efter første sæsons kørsel ud af, at et sæt tøj bare er for lidt. Udsvingene i det danske vejr er bare for store, og hver mc-tur er forskellig.

    Jeg startede med et par textilbukser med udtageligt foer fra MP-Asu. Det er nu blevet til:

    Læderbukser touringmodel uden foer

    IXS tynder textilbukser uden foer men med regnmembran, der kan lynes af

    Macna textilbukser med læderforstærkning og tykt foer, der kan lynes af

    Mp-Asu textilbukser uden foer men stadig lune

    Dertil et tilsvarende sortiment af jakker, støvler og handsker til forskellig årstid, humør, turlængde og vejr.


    Husk at prøv dine nye bukser med det tøj, du normalt har på under dem. Hvis du normalt kører med lange underdrenge, duer det ikke, at du prøver dem i butikken med jeans på. Og prøv også de nye bukser med foret afmonteret. Pludselig kan de sidde dårligt og beskyttelsen kan sidde helt forkert..

    Og shop i en dansk fysisk butik, det bliver du glad for, når eller hvis der skal reklameres smiley


  • #4   25. feb 2014 jeg har en Macna jakke med foer og membran. man kan tage inderfoer ud og den er rimelig ventileret. købte også et par Macna bukser,ligeledes med inderfoer og membran. disse var lige korte nok, så blev supleret med et par fra Ixs. Macna sættet er vandtæt uanset mængden af vand(testet flere gange),men bukserne fra Ixs giver våde underdrenge trods flere ganges imprægnering. De er dog perfekte i tørvejr smiley




  • #5   25. feb 2014 Nogen der har erfaring med kevlar "jeans" fra Storegaard: http://x1.dk/category/kevlar-beklaedning-66/ ?

  • #6   25. feb 2014 Deres Alcor model har min knægt. de sidder rigtig godt,altså god pasform og plads til beskyttelse i både knæ og hofte. Dog ikke afprøvet i praksis hen ad asfalten og bliver det forhåbentlig heller aldrig

  • #7   25. feb 2014 Har et sæt lædertøj, det er jeg glad for, har et sæt regntøj som er købt så stort at det kan tages på udover,,,, lædertøj er dog for koldt lige nu og sent efterår, så jeg har købt noget billigt tekstil tøj ( bilka) der også kan tages uover, det fungere for mig,,,,

  • #8   25. feb 2014 Jeg bliver sgu nok nød til at skal ud i en butik og kigge. Det dur sikkert ikke at købe over nettet men tak for hjælpen

Kommentér på:
MC beklædning

Annonce