743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

savner 1 marts savner 1 marts

jeg synes der er RIGTIG lang tid til 1 marts i år, jeg har ikke kørt siden den 19/9 hvor min kæreste kørte galt på bike, så har jeg stort set passet hende siden

men HVER dag jeg tænder komputeren, så kommer denne op og hilser

http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=1&month=3&year=2009&hour=00&min=00&sec=00&p0=69

så har jeg da noget at se frem til.....

KAN i have en RIGTIG god dag alle sammen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savner 1 marts
  • #1   24. jan 2009 ja tror vi er mange der glæder os til 1 marts. og håber på rigtigt godt vejr

• #2   24. jan 2009 jeg kan ikke vente!!!!!!! min husaberg skal køre på baghjul hele sommeren, baghjul overalt konstant, elsker det, her om vinteren er det kedeligt, trænger til at komme ud og mærke den varme luft og gå fuldstændig amok på motarden, tænker på det hver dag!!

• #3   24. jan 2009 Så lad os ikke håbe, at den danske vinter først starter i marts, sådan som det skete sidste år...

• #5   24. jan 2009 Jeg tvivler på at der er bedre vejr den 1 marts end der er nu , så jeg kører sq bare en tur idag ;o)

• #6   24. jan 2009 Har ikke kørt siden slutningen af august, hvor min mc røg til mekker, men nu kører den heldigvis igen, og jeg glæder mig for hårdt til at komme ud og rulle igen!

• #7   24. jan 2009 ja glæder mig os skal lige ha samlet mc'en igen ... i slutning af 08 knækkede kæden på den...øv øv

men tror i overhovedet det bliver vejr til at køre den 1 marts det tvivler jeg stærkt på det gør...

lorte land smiley

• #8   24. jan 2009 Se lyst på det.. jeg savner bestemt også at komme ud og køre. .men omvendt får man tid til at lege med alt mulig andet..

Lige nu sider jeg med med mit nye Scala Rider multiset.. jeg lige har fået ind af døren.. Så nu skal der leges med at få det til at spille.. Derudover sider jeg og "nørder" lidt med noget gear jeg har fået lagt ind på min Mio GPS..
    Den er nemlig kun udstyret med GPS og ikke andet. (så som mp3 afspiller eller andet multimedia ting).. men da den kører på windows CE.. har jeg set nogle muligheder i at putte noget system (PDA agtig) på den.
    DVS.. der er temmelig mange ting jeg nu kan bruge min GPS enhed til ..
    Se det er jo sjovt at lege med og ikke noget jeg ville få tid til. .hvis MC sæsonen var i gang... For det har jo helt klart 1. prioritet. .!!

• #9   24. jan 2009 Har ikke kørt siden juli pga udsendelse til Afghanistan, men nu er jeg sateme snart hjemme og så skal der handles ny MC.

• #10   24. jan 2009 Jeg er snart ligeglad med vejret ! sidste år startede jeg på min gamle fzr i midten af januar. Det havde jeg håbet jeg kunne igen i år, men det blev ikke til noget. Jeg venter bare på at de får opbrugt deres saltlager, og så et par dage med lidt regn. og så siger det ellers brooooom brooooom igen smiley

• #11   24. jan 2009 Junior / Super Retard . du skriver bare, så skal jeg sgu nok trille en tur med dig, du har mit nr. så du ringer bare.

må jo købe en ny hvis du springer i luften eller forsvinder af lidt salt

• #12   24. jan 2009 Godt at se at jeg ikke er den eneste tosse Harbo , vinkede også til dig den anden dag i århus men jeg var i bil da du kom for fuld hane ved trøjborg ;o)

• #13   24. jan 2009 hehe, det kan jeg da ikke tro, så godt en lille dværg hængende ud af bilen, men gad da ikke lige og hilse;)

• #14   24. jan 2009 Jeg kører allerede på min suzuki her i københavn:) det er mit eneste køretøj da jeg er fattig studerende:) så men når der er sne og is så kører jeg ikke.

• #15   24. jan 2009 smiley yes det har regnet i nat så væk med det vejsalt i københavn:)

• #16   24. jan 2009 Gid man kunne sove til den 1 marts... gå i hi lige som bjørnen... og så bare vogne op og sætte sig ud på cyklen og trille en dejlig lang tur smiley ak ja man kan komme helt til at side og dagdrømme smiley

• #17   24. jan 2009 Sker der noget særligt til 1.marts? smiley

Kommentér på:
savner 1 marts

Annonce