537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kæde + bagdæk til gs500e (2003) Kæde + bagdæk til gs500e (2003)

Hejsa alle.

Så er svinet kommet ud af vinterhi og jeg skal til at have skiftet kæde og bagdæk. Er på SU og har tjekket nettet efter de bedste priser og er nået frem til louis.de mht til bagdæk og muligvis også kæde. Problemet består i at jeg til studentereksamen scorede et flot sekstal i tysk (efter 13-skalaen) hvilket var ret gavmildt da jeg ikke fatter en pind tysk. Så hvis nogle flinke gs-ejere evt. har et link til louis.de hvor enten kæde eller dæk (eller begge) står klar, eller et alternativ i Odense hvor jeg bor hvor man kan få kæde og dæk til en relativ billig pris...? Så vidt jeg kan se er louis.de billigst men siden kunne ligeså godt være på russisk for mit vedkommende...

ps. har tjekket gamle tråde, men kunne ikke finde noget brugbart...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde + bagdæk til gs500e (2003)
Kommentér på:
Kæde + bagdæk til gs500e (2003)

Annonce