{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

honda hornet 600 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have sat en ny potte på min hornet og har snakket med en kammerat der siger at der er en test i magasinet BIKE hvor de tester forskellige slip on udstødninger på en honda hornet. Jeg har haft skrevet ti BIKE men det kunne ikke hjælpe da jeg ikke havde nummeret på bladet. Jeg tænkte på om der var nogen herinde som kunne hjælpe, bladet skulle efter sigende være fra 2006 eller 2007.
til sidst er der nogen som har erfaringer med mivv x-cone til honda hornet?
Håber i kan hjælpe


Kommentarer på:  honda hornet 600
  • #1   26. feb 2009 hej simon

    jeg har en kammerart der køre med en xcone fra mivv på sin hornet og det er en meget højlydt udstødning men alligevel en fed lyd hvis man er til det (han klagede lidt over ondt i ørene til at starte med men nu kan han ikke undvære den) der var en db killer med da han købte den og med den i lyder den nu også helt godt.
    Finniset på udstødningen er også rimelig og den har også en rimelig pris.

    mvh kasper


  • #2   26. feb 2009 Takkker for info kasper det lyder til det er lige en potte efter mine øre, men er lyden ikke lidt metallisk eller er det kun på Youtube at xcone lyder sådan. Der er andre som buldre mere men de er så vildt klodsede at se på efter min mening.

    Mvh. Simon


  • #3   26. feb 2009 øhh ja jo det ved jeg sku ikke rigtig lige hvordan jeg skal forklare men den siger i aldfald noget til det når der ikke er db killer i. hvis du vil ha en lille udstødning der larmer så er det den rigtige. Hvor kommer du fra i landet så kunne du jo måske se den på hans hvis det er, det tror jeg godt du må.

    mvh kasper


  • #4   3. apr 2009 Faldt vist lige af tråden, men er fra Århus området.

Kommentér på:
honda hornet 600

Annonce