1.030 visninger
|
Oprettet:
Hvilken hjelm? {{forumTopicSubject}}
Hej brugere!
Jeg ønsker at købe en ny MC hjelm.
Hjelmen skal være en fullface som helst ikke skal larme når jeg kører hurtigt!
Pt har jeg en hjelm hvor når jeg kører over 100 km/t er ulidelig at have på!
Kan i linke til nogle hjelme i ved der er godt isoleret og har et lavt støjniveau
mvh
Casper
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Schuberth S1
Schuberth S1 Pro
Schuberth C3
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 62
aug 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
Kan klart anbefales skiftede fra arai og langt mindre støj i den nye
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
www.fc-moto.de har dem på tilbud så hvis du kender din størrelse, er det bare at bestille.
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 644
aug 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Men ud og prøv dem
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Nogen der kender til hvor støjsvage, eller det modsatte, disse hjelme er???
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 168
Udover det så er jeg med på den med ørepropperne, tag ud og køb dig et par gode formstøbte hørebøffer, uanset hvor "støj" svag din hjelm er så er det med garanti mere larmende end dine ører har godt af !!!!!
P.S. Jeg kører i år med Marushin RS1, vejer lige over 1 kilo.... Det bliver nice.....
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
Min kæreste har en Raid II. Den sidder perfekt på hende, men den larmer for meget for hende - jeg har efterfølgende også læst om flere med støjproblemer med netop denne model.
aug 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 944
Og på søndag skal jeg sige dig om sådan en S1 Pro er toppen
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
MEN hvis du invisterer i et Whisperkit til den, så er larmen faktisk det samme som ved min nuværende Schuberth S1 Pro.
Så hivs du skal have en Shoie, så køb et Whisperkit til den med det samme!
PS: husk nu ørepropper lige meget hvad i kører med, man kan ikke reparere ører..
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 426
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
Den gik godt nok lidt stramt de gange, men den bliver løsere med tiden.
Hvilken hjelm?