Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Daytona
  • #1   2. mar 2009 Kender ikke lige den model fra Daytona, men ejer selv et par Spirit et eller andet GTX, mener jeg de hedder. De har goretex og kan vel begnes som sportslige touring støvler. Og dem er jeg glade for, da komforten er høj og virker som noget kvali.

Men prøv støvlen først, hvis du ikke allerede har gjort det. Mine fødder passer squ ikke i alle mærker

• #2   2. mar 2009 Hej Har selv par, de er ganske udemærkede.Det er det andet par daytona jeg har , og har været meget tilfreds med dem. Men hel rigtig , prøv dem, det er jo ikke den billigeste støvle du kan vælge,så det ville være lidt ærgelig ,hvis pasformen ikke er iorden.. Mvh Gert

• #3   2. mar 2009 Hej Mikael !

Du er helt på rette spor ! - Efter min mening er Daytona absolut det optimale valg. Støvlerne er af meget høj kvalitet, såvel pasform som materialevalg og forarbejdning.

Jeg kender ikke umiddelbart model evo sports. Jeg anvender selv Touring Star GTX, og denne kan varmt anbefales. Sikker støvle med Goretex og en masse sikkerhed. På de varme dage anvender jeg Daytone Shorty.

..og som Søren nævner det - prøv dem !!

Mvh
    Jesper

• #5   2. mar 2009 Takker
    Jo jeg kunne heller ikke finde på at købe nogen så dyre støvler uden at have prøvet dem , nu er det bare at jeg blev lidt i tvivl med lige den model da den er opgivet som en race støvle men syntes nu ikke det ligner en race støvle smiley syntes faktiskt at designet er rigtigt godt og vil gerne kunne bruge dem til almindelig kørsel samt kunne gå i dem det hænder jo man står af cyklen ind i mellem.
    Jeg tager ud og kikker og prøver dem
    Håbede bare lige på at der var nogen der havde modellen og kunne forklare om de var til almindelig brug.

• #6   2. mar 2009 Jeg bruger selv Daytona og jer er godt tilfreds med dem
    Min bror har lige sliftet sine Daytona ( 12 År Gamle støvler ) ud med nye Daytona støvler. Han køre Ca. 20 -25000 Km i året

• #7   2. mar 2009 Mine hedder Road Star GTX kom jeg lige til at se
    Og dem kan man nemt have på hele dagen det er ikke noget med de bliver ubehalige at have på

Kommentér på:
Daytona

Annonce