933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

daytona støvle daytona støvle

Halløj derude,

Jeg står og skal have nye mc støvler og sidder nu og kigger på disse to modeller

https://www.louis.de/en/artikel/daytona-touring-star-gtx-boots/202465?filter_article_number=20246542&ref=cart

https://www.louis.de/en/artikel/daytona-arrow-sport-gtx-short-boots/202825?filter_gender=HU&list=224513625

Jeg leder efter folk med erfaring med disse støvler.
Er der noget som har købt den lange og fortrudt eller omvendt?

Hvad med størrelse, er de store eller små?

Kom med hvad i har.

Mvh Jonatan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  daytona støvle
  • #1   1. okt 2016 Hej Jonatan.

Jeg har et par Daytona Touring Star GTX i str. 44.
    Bruger str. 43 i normalt fodtøj.

Købte de lange på grund af sikkerhed og komfort i regnvejr.
    De er i øvrigt helt fine at gå langt i også.

Det er klart de bedste støvler, jeg nogensinde har haft!

Held og lykke med dit køb smiley

• #2   1. okt 2016 GTX i lange er suverænt de bedste allround støvler jeg har haft.
    Det ene par brugte jeg i næsten 10 år indtil sålen var så tyndslidt at man kunne mærke om det var en med over eller underbid der havde tygget det tyggegummi man trådte i.
    Fantastisk støvle i regnvejr - og i øvrigt god ventilation i alt slags vejr.

Har altid haft dem i samme sko størrelse som normalt.

• #3   2. okt 2016 Jeg har begge par, den korte i 45 og den lange i 46. i gummisko bruger jeg 43/44

Det er super fede støvler! det fedeste er at de står helt fast på våd asfaldt, modsat mine Alpinestars Tech Touring til 2400 kr. de glider voldsomt meget når man sætter foden ned, hvis vejbanen er lidt våd. også er de nemme at få af og på pga de 2 lynlåse. Daytona er bare super kvalitet!!

fandeme billigt for den Road Star GTX. jeg har lige fået mine hjem fra tyskland til ca 2500 kr

• #4   2. okt 2016 Tak for jeres input. Det blev til den lange da jeg kører i al slags vejr og ikke vil risikere at der kommer vand ind fra oven.
    Det med størrelsen er jeg stadig lidt på bar bund med da det er 50/50 om folk syntes om de skal være større eller lige på smiley
    Og hvis ikke den passer så kan jeg sgu altid returnere dem

Mvh Jonatan

• #5   3. okt 2016 Hej.
    Har de lange, rigtig fine og behagelige støvler.
    Mine er et nummer over hvad jeg normal bruger.

Kommentér på:
daytona støvle

Annonce