Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 750 F , hvordan kører den?
  • #1   3. mar 2009 Vil tro motoren er som på en 900.. kører fint.. men når de har kørt 75-80000km så kan de godt bruge en del olie...

• #2   3. mar 2009 Har selv haft en 900 der havde gået 110k den brugte ingen olie. De kan rasle lidt fra bundkæden men køre ellers ganske udmærket

• #3   3. mar 2009 Motoren har nogle lidt svage sider:
    Ladeanlæg, både rotor og stator står ofte af.
    Dårlig kompression pga. utætte ventiler og slidte cylindre.
    Tung at arbejde på, da cyl/topstykke kan ikke afmonteres uden at tage motoren ud af rammen.
    Krumtap og gearkasse fejler meget sjældent noget.

• #4   3. mar 2009 Enig med Søren, de kan rasle en del ved bundkæden, men det er jo charmen ved en gammel sag:-) er sgu glad for min, de rykker ret godt deres alder taget i betragtning.

• #5   3. mar 2009 Gode svar tak for det, har fået tilbudt sådan en i bytte.
    Hvordan er den at håndtere? , ved godt det er en gammel sag, og jeg skal da heller ikke køre ræs, meen den må da godt være lidt sjov smiley

• #6   3. mar 2009 Hej Jan, på venstre side af motor for neden kan du se om det er en 750 eller en 900 motor, de har ca 60-70 heste og kører rigtig godt, ja jeg synes min den trækker kanon, man kan godt blive lidt overrasked over en så gamle mc kan rykke som den gør, især efter ca 6500 rpm, så sker der noget, der åbner knasterne, også går det derud af, og man skal passe på ikke og komme i det røde feldt, som er ved 10.000 rpm.
    Så du kan rolig købe den, og melde dig i nd i Bol-Dor gruppen, har du ?mål, mailer du bare og vi skal prøve og hjælpe dig så godt vi kan. mvh Jan k

• #7   3. mar 2009 Tak igen, Søren B så må jeg jo finde en sød pige der gider sidde bagpå smiley
    Hvor ligger problemet med den woblen?, er det rammen, forgaffel eller...?

Jan K , takker! , rigtig flot cykel du har...og det er en 750'er

• #8   3. mar 2009 Kører super, vil dog give poul A ret mht at den lader dårligt, men who cares en rigtig bike skal jo startes med kickstarter smiley

• #9   3. mar 2009 hmm ja så er det jo svært smiley

Kommentér på:
Honda CB 750 F , hvordan kører den?

Annonce