{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Big Bore
  • #1   3. mar 2009 Jeg har ingen erfaringer, men hvis du googler Wiseco skulle du gerne finde en side med stumper og priser:)

  • #3   3. mar 2009 Tak til alle sammen, kan se det er en god diskution. =)

    Det problem med min figther er at jeg har lavet om på stelet og kan ikke køre med den normal luft filter kasse. Så har jeg sat åbne luft filter på.

    Dot E. som jeg snakker med til tider. Siger det kan lade sig gøre med et big bore sæt og dermed skaber nok vacum til åbne luft filter. og faktisk køre rigtig godt. krafter siger mig mindre bare den køre og trækker fornuftig.

    Ellers skal jeg købe en anden kaburator. Og det kommer til at koste og bliver et problem hvis jeg skal finde en der passer på de studser som en bandit har.



  • #4   3. mar 2009 Bjørn:

    Som de andre er inde på, så er det altså en MEGET dyr løsning, også dyrerer end prisforskellen op til en Bandit1200.

    Hvis du er meget sentimental vedr. din nuværende, så er den nemmeste løsning enten en GSX-F750 motor, en Oliekølet GSX-R750 eller en Bandit1200 motor over i dit stel.


  • #6   3. mar 2009 Har du nogen gode ide til hvor man kan finde sådan en mikkel ?.

  • #7   3. mar 2009 Skift til en større....Som bla. Per E siger. For meget "power" til en mc som ikke er bygget til det dur ikke. Og det koster kassen at begynde på - især hvis du ikke kan lave det meste selv. (og kan finde ud af hvad du laver)
    Det eneste jeg måske kunne forslå, ville være K&N filter hvis du ikke har det og et Jet-kit + powerwrap på dine potter. Og så måske gear den lidt om......

    Mere ville JEG ikke gøre.


  • #8   3. mar 2009 http://www.allensperformance.co.uk/

    Han kan vist levere, hvad du måtte ønske indenfor karburatorer og udstyr. At de tilsyneladende også ved, hvad de snakker om, er jo en fin bonus, at tage med!


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #9   3. mar 2009 det er da" bare"at sætte gsx 750 f cylinder og stempler på det er samme motor så det kan vel holde

Kommentér på:
Big Bore

Annonce