{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Batteri og opladning? {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg købte sidste sæson et nyt batteri til min suzuki tl1000r. Jeg ladede batteriet op med min c-tech lader (skulle være en god lader), og batteriet virkede upåklageligt hele sidste sæson.
I løbet af vinterpausen har jeg haft batteriet ude og en uge før 1. marts satte jeg det til opladning, og laderen indikerede også efter nogle dage, at batteriet var ladt op (den lyser grønt, når batteriet er opladet). Da jeg så sætter batteriet i i vil starte, er der slet ikke nok strøm på til at starte cyklen.

Er her nogle med lignede erfaringer eller med bud på, hvad det kan være?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri og opladning?
  • #1   4. mar 2009 så er dit batteri nok faldet sammen... byt til nyt.. smiley

  • #2   4. mar 2009 Øv jeg tænkte nok, at batteriet var færdigt. Er der en måde, hvorpå man kan måle/tjekke, om batteriet er færdigt?


  • #3   4. mar 2009 Hvis din c-tech ikke har ladet det op efter et døgn,er det færdigt.

  • #4   4. mar 2009 Hvie du først har ladet på dit batteri nu efter vinteren, er det sikkert dødt.

    Et normalt batteri taber ca. 1% styrke om dagen det står ubrugt, så kan du selv regne ud hvor fladt det er.

    Fordelen ved den slags lader du har købt er jo netop at man kan have den på hele vinteren uden at du skal tænke på noget.


  • #5   4. mar 2009 En kammerat og jeg købte en intelligent mc oplader i Thansen før vinteren, i den tro at vi bare ku skifte hver 2-3 uge så ville den jo holde vores batteri opdateret.
    Da vi så kom ud til min kammis mc, efter 3 uger med laderen på, ku den ikk sparke igang. Pointen er nemlig at vores lyste os grøn, men batteriet var slet ikk ladt op- så måske de ladere ikk er så fantastiske alligevel?
    Jesper


  • #7   4. mar 2009 Nu kræver en TL 1000 V-motor også noget mere sovs ved opstart, end én ninja 250.

    Det vigtigste med et batteri, er at holde væske niveauet. Ellers skal det bare bruges og lades på


  • #9   4. mar 2009 Jeg siger mange tak. Man kan nemlig høre at benzinpumpen går igang, men selve lyden er lidt mere "søs" end når der er fuld power på. Det er nok bare ødelagt, men jeg købte det sidste år, så det er lidt surt...
    Jeg satte startkabler på og forbandt til bilen, og så startede den med det samme, men gik død lidt efter.


Kommentér på:
Batteri og opladning?

Annonce