2.740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kina atv kina atv

Hej MCG
Jeg søger nogle som har lidt forstand på en atv'er fra kina.
Jeg har selv set lidt på en ekstreme 300 fra hp traiding, men som sagt har jeg ikke den store viden omkring dette område og søger derfor jeres viden.

Hvilken atv er bedst til prisen når vi snakker om ca 15.000kr. ?

Kom gerne med + og - om hvad i har oplevet med en atv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kina atv
  • #1   8. mar 2009 har haft en kina atv som jeg købte på qxl.dk, den var ny det var en 200 ccm jeg gav 5500 for den, og den var ganske ok, til små ture, sjov og balade, men det kommer jo an på hvad den skal bruges til?

• #2   8. mar 2009 det skal være fis og balade men gider heller ikke købe noget der ikke virker

• #3   8. mar 2009 Den der extreme 300 er et ordentligt lokum. Hvis du vil frem i tærænet, skal du ikke vælge den i alt fald.

Vi var ovre at se på en for min kammerat, men han valgte denne i stedet-->
    http://shop.hptrading.dk/product.asp?product=113

Den er ikke speciel hurtig. Jeg kunne køre fra den på min gamle total opslidte suzuki TS185.

Den er sådan set ok i terænnet, men man skal ikke presse den for meget, så falder kæden som regl af.
    Lys osv er der ofte kuk i, og kabler, kæde osv er opslidt på extrem kort tid.
    Kører man lidt for hurtig gennem en vandpyt på den, så går den konsekvent ud.

Alt i alt er ok stykke legetøj, men du skal ikke forvente nogen form for kvalitet over dem.

• #4   8. mar 2009 Vi er 4 kammerater der har sådan en her, vi kører rimelig hårdt med dem i skoven og på marker. Det eneste det har lykkes os at smadre endnu er pærene i lygterne.

(link fjernet)

• #5   8. mar 2009 Skal lige siges at vi har haft dem i over 1 år nu

• #6   8. mar 2009 Min kammerat og jeg lige købt nøjagtig den maskine du har kig på.
    Det er absolut den bedste maskine til prisen.
    Har skivebremser foran, bedre affjedring, kraftigere bagsvinger o.s.v.
    Vi kiggede også på den sorte 300ccm, men du skal ikke spare de sidste par mønter...
    Spørg endelig hvis du vil vide mere

Kommentér på:
kina atv

Annonce