{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Rigtig god oplevelse {{forumTopicSubject}}

Her idag havde jeg en rigtig god oplevelse ude ved Special Motorcykeler i Aalborg smiley

Som nogle måske har læst i en tidligere tråd jeg har startet, så har jeg haft lidt problemer med bremserne på min mini gixxer, men disse blevet ordenet her idag. Jeg tog ud til Special Motorcykeler for at få kigget på dem her i formiddags. Jeg snakkede med en ældre mand, ejeren vil jeg tror, omkring min oplevelese af bremseren. Jeg havde ladet mig fortælle at de sikkert skulle udluftes og det mente han også. Efter den lille hurtige gennemgang af bremserne kom jeg til med det samme ude på værkstedet, hvor jeg fik lovet til at kigge med imens de ordnede bremserne, da jeg ikke selv havde prøvet at pille med sådan noget før. Jeg fik desuden også samtidige en lille snak omkring motorcykeler og vedligholdes af disse med mekanikeren smiley

Alt ialt tog det ca. 15-20min. hvor bremserne for og bag blev udluftet og der kom ny bremsevæske i til den nette sum af 150kr.

Det synes jeg sgu var rigtig god service, mere imødekommende og behagelig mennesker skal man sgu lede længe efter!

Jeg synes bare lige jeg ville dele mine dejlige oplevelse med jer andre herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig god oplevelse
  • #1   10. mar 2009 Kanon, det var da super hurtig service smiley

  • #2   10. mar 2009 ja special går man ikke fejl af,dem har jeg brugt i 17 år og har aldrig haft problemer med dem eller været i usikker på om de nu har lavet det jeg har betalt for, de har altid haft de gamle stumper liggene så man kunne se dem når man har fået nye på :o).

    SES DERUDE.


  • #3   10. mar 2009 klasse! super service

  • #4   10. mar 2009 der må være en grund at der kommer kunder fra udlandet til special for at få lavet cykkel

  • #5   10. mar 2009 Når nu talen er om go service, så vil jeg nævne Carstens MC i Varde, hvor jeg - for jeg ved ikke hvilken gang - har været forbi i dag med et lille problem. En snak med Palle på værkstedet, jo jo, det sku "den dims" der ku ordne.........og så fortsatte han med sit, medens jeg lånte værktøj til at fikse mit lille problem. Samtidig smil til mig, snak med andre ansatte, inkl. Carsten selv! Dejligt sted med go stemning i butikk og på værkstedet (-;

    bmwenliGSt
    R1200GS driver


  • #6   10. mar 2009 En ordentlig mekaniker/værksted er guld værd!

    Jeg kører med glæde turen fra kbh til Sorø for at få lavet service etc. på min.


  • #7   10. mar 2009 Tja, Christian, hvis du mener FI Motorcykler i Sorø, kan jeg kun være enig. Der oplevede jeg oss fantastisk service og venlighed (-:

  • #8   10. mar 2009 Dejligt dejligt at høre om gode værksteder, rar stemning og i det hele taget en reel behandling.
    Nogen der kender værksteder omkring Århus, hvorom man kan sige det samme. I så fald er det da værd at tage med i overvejelserne når man skal vælge værksted!!


  • #9   10. mar 2009 Carstens MC i varde, har jeg også lånt værktøj af en enkelt gang da mit bahjulsleje var totalt færdigt, og lige kunne få trillet om til dem ude fra vejen. Troede egentlig bare det var bagaksel der var gået løs eller skæv justering af dækket, så det forsøgte jeg så at få justeret ind med deres værktøj, men fandt da ret hurtigt ud af det var helt galt, og at det ikke lige kunne fikses sådan lige. Flinke folk, købte da også min knallert ved dem i sin tid smiley

  • #10   10. mar 2009 Prins Peter - aka PP:

    Nope, har min helt egen private mekaniker. Har dog været forbi FI og set på noget tøj etc. fik også fin fin service.

    3 mdr med dårlige undskyldninger, løgne og et fuldstændigt talentløst udført arbejde hos et ellers meget rost værksted i kbh (Herlev industrikvarter, nu vi ikke må nævne navne) var det der gjorde det for mig. Hvis det skulle være noget af det bedste i kbh, så havde jeg slet ikke lyst til at se resten...


  • #11   29. mar 2009 Hvor ligger Special Motorcykeler henne i Aalborg?.....dem har jeg vist overset..... Mangler nemlig en venlig mekaniker, som ikke er arrogant over for kvindelige mc-ister smiley

  • #12   29. mar 2009 Louise: special ligger her.

    Kaolinvej 12, 9220 Aalborg Øst


Kommentér på:
Rigtig god oplevelse

Annonce