{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

God oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og trille en tur i dag, rundt omkring på småveje, små 120 km blev det til.
Nå, men ved det første stop jeg gjorde i Assens, kom der en gut hen og sagde at det var ikke så tit man så den model, han havde selv haft en Hyo GT650 men havde opgraderet til SV1000. Han havde været meget tilfreds og synes det var en rigtig fin cykel.
Det næste sted jeg gjorde holdt, var da jeg lige skulle handle lidt ind til aftensmaden. Der kom et par over og kiggede på maskinen, og var ovenud begejstrede. De havde selv påtænkt sig at købe en som konecykel, og de roste både udseende og især lyden. Mens vi stod og snakkede kom der en fyr mere hen, og var nysgerrig. Sjovt at der alligevel er så mange MCister der ikke har hørt om mærket før eller tror det er fra Kina.
Da jeg kom ud fra butikken, kom der er ung fyr på omkring 20 år hen og var helt vild. Han havde aldrig set sådan en, og var ved at tage kørekort. Han sagde, og det er ikke løgn, at det var den fedeste MC han havde set, og var fuldstændig vild da jeg fortalte hvad den kostede:-) Spurgte om den kunne får droslet, for han ville have en:-)
Det korte af det lange er bare at jeg glædte mig over positive tilkendegivelser i dag, der er så mange negative bemærkninger i forumet.
Så alt i alt, en god dag, men turen var lidt kold...
Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse
  • #1   16. mar 2009 Godt at høre smiley

    Det er også min erfaring, at folk generelt er mere positve overfor Hyosung hvis de ikke er en del af et forum eller en klub, hvor man skal køre på "de rigtige" mærker.

    Jeg havde det lidt på samme måde som den unge gut der var vild med din mc, første gang jeg så en nøgen SV650 (den gl. model) i virkeligheden. Det var på Bilkas parkeringsplads, og jeg savlede både over den før og efter jeg havde været på indkøb smiley

    - SuNk


  • #2   16. mar 2009 hehe. ja største delen er tiden er folk positive. meeen man mæder sku også det modsatte. hehe. men alle hver sin smag. men griner sku mest når jeg er ude til træf på min. man kan kun se at det er en hyo på omdr. tæller og motorskjoldet i den ene side, og folk stå og lure længe for at finde ud af hva det er for en . det sjoveste hva da vi var til humle træf i ebeltoft. og der kommer en letter beruset kvinde flyvende hen til mig da vi ankommer , og nærmest råber ind i hjelmen at min ducati dælme lyder feeeeed. og ser godt ud :). skal vi ha et hyo træf til sommer.

  • #3   16. mar 2009 lyder som en fed oplevelse... og ja der er dælme mange med dårlige meninger om vores kære eje... se bare her i forummet har der lige været to tråde hvor folk plabrer løs uden at vide hvad de taler om.... de fleste blir overraskede efter en køretur...

    ang træf, så er jeg HELT klar... altid sjovt at mødes et eller andet sted, evnt køre en tur sammen...


  • #4   16. mar 2009 Lyder sjovt med et træf. Det kunne jeg godt være frisk på til sommer en gang. Men hvor?
    Måske kunne vi lave en camp på Fyns MC festival:-)

    Peter T: Ja, det var også de to tråde i forumet jeg hentydede til, jeg tror der er for mange der egentlig ikke ved rigtig hvad de taler om lige med hensyn til Hyo. Og det er nok lidt en skam at det altid er de gamle travere der bliver nævnt, jeg tænker på Stefans og den gule der er irret og rusten. Min er der intet rust eller ir på endnu, det er en 2007 model købt i 2008, og det eneste problem der har været er bremseklodserne der blev slidt meget hurtigt bag.

    Peter


  • #5   16. mar 2009 Og jeg kører på en 2004 model uden problemer overhovedet. Jeg har lige foretaget indstilling af ventiler, og to stk skulle justeres (udstødning på forreste cylinder), resten kunne der ikke konstateres slid på.

    Det betyder meget, om man vedligeholder sin mc ordentligt.

    Et træf til sommer lyder som en fin idé.

    - SuNk


  • #6   17. mar 2009 Touring camp kunne også være en finno mulighed. Er det kun for medlemmer af MC touring club?


  • #7   17. mar 2009 vi har også lige fået et klub hus i randers. kunne jo høre resten af banden hva de sagde til vi fik lidt koreankse gæster en weekend.

  • #8   17. mar 2009 Indtil videre har dem jeg har mødt også kun haft positive kommentarer, og har ikke helt troet på at det er koreansk "discount". Dem herinde der snakker uden at have set eller prøvet en men kun "har hørt noget ude i byen" gider jeg slet ikke bruge tid på... Det kunne da være fint med et lille møde til sommer, og fyns mc festival skal da besøges, men er også åben for andre muligheder...

  • #9   14. apr 2009 Hej Dan, ´skal du så ikke have den oprettet? 27K for en Hyo, det er sgu billigt. Det billigste jeg hidtil har set er 36K for en 04 model. Tillykke med den og Ggæder mig til at se den.

    Peter


  • #10   14. apr 2009 satme billig må man sige da


  • #11   14. apr 2009 Tillykke med din nye bike smiley

    Racingplanet og hyosung-ersatzteile.de er som regel hurtige til at sende.


Kommentér på:
God oplevelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce