997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MC tøj, hvad og hvor skal jeg købe? MC tøj, hvad og hvor skal jeg købe?

Jeg står og skal have mig noget tøj, men efter som jeg er helt ny inden for den her mc-verden har jeg INGEN anelse om hvad jeg skal købe, ud over at jeg ved jeg gerne vil have noget tekstil her til at starte med og så finder jeg en læderdragt senere. Så jeg vil gerne høre hvad i synes jeg skal købe og evt hvor jeg skal købe det hende. Meget gerne med nogle links. Det drejer sig om en jakke og et par bukser.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC tøj, hvad og hvor skal jeg købe?
  • #1   13. mar 2009 Hej
    Jeg kører med modeka tøj kvalitet til en god pris se Modeka.dk

Mikael

• #2   13. mar 2009 køb læder med det samme! ;oD og så køb tekstil til efteråret/vinter!

• #3   13. mar 2009 Til Nikolai -> Det ville jeg også gerne, men jeg skal bruge motorcyklen som transportmiddel og ikke bare til at ligge og køre rundt for sjov. Dvs at jeg er nødt til at have noget tøj, hvor jeg kan have andet tøj inde under. Bliver da sindssyg hvis jeg skal besøge mine venner og så have det lædertøj på hele tiden mens jeg er der. Ved godt mc-tøj er bedst når man kører men det andet er lidt mere praktisk, hvis man ikke kun skal ud og cruise. smiley

Til Mikael-> Hvad for noget af det har du så valgt? Hvad går du efter når du vælger?

• #4   13. mar 2009 Jeg kører med textil og har lige købt jakke der hedder space og skal have bukser der hedder Brisbane og jeg mar de handsker der hedder roadrunner jeg kan kun sige godt om modeka.

Mikael

Kommentér på:
MC tøj, hvad og hvor skal jeg købe?

Annonce