{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undskyld mig, men
  • #2   18. mar 2009 Tja for mig at se er det en motorcykel hvad enten man kan lide dem eller ej, vi kan jo ikké alle sammen køre på blærerøvsmaskiner til at imponere vennerne og pigerne nede ved ishuset med.

• #3   18. mar 2009 det er jo en 125ccm, så skal den være her ifølge betingelserne

så længe han opfører sig ordentligt, så sker der vel ikke noget ved det

• #4   18. mar 2009 Hvad pokker fik dig til at tro det var et seriøst sted?

• #5   18. mar 2009 Helt enig Peter! Så kan folk jo kun opfordres til at give udstemmer, hvis de er utilfredse.

1 Den er jo ikke indregistreret eller typegodkendt.
    2 Brugeren er under 18 år og ejer så ikke et førerbevis til motorcykler.
    3. Den kan oprettes på Scootergalleri.

• #6   18. mar 2009 soldier, den kan jo så IKKE oprettes på scooddergalrie, idet den IKKE opfylder kravene der, men opfylder vores

• #7   18. mar 2009 Peter...

Vil give dig delvis ret

- Jeg har som udgangspunkt meget svært ved at se hvad vi skal med crossmaskiner på denne side, men omvendt så går der jo ikke noget af hverken dig eller mig ved at byde dem velkomne. Og går man ikke direkte ind og søger på disse maskiner, så er det da også begrænset hvor meget de popper frem, og synes heller ikke at forum'et er fuld af tråde af useriøs karakter.

Og, så står det også direkte i brugerbetingelserne at de ER velkomne på denne side, så længe de er på 125 ccm eller der over.

5.4 Oprettelse af MC´er
    Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

• #8   18. mar 2009 Soldier >

1 Skal alle banejern og cykler uden afgift så heller ikke oprettes herinde?
    2 Mindes også der er flere herinde der er mellem 8 og 99 - Mon de alle er seriøse? smiley
    3 Sammen med alle andre 125 ccm?

• #9   18. mar 2009 soldier, det her er sakset fra børnehavegalleri

Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, henvises til MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, kan oprettes på ScooterGalleri.dk.

så den fremgangsmåde du kommer med der, den holder ikke

• #10   18. mar 2009 Soldier (MC til salg) P - det er vist dine egne krav du stiller op der?

1 Den er jo ikke indregistreret eller typegodkendt.
    - nej, og?
    2 Brugeren er under 18 år og ejer så ikke et førerbevis til motorcykler.
    - nej, og?
    3. Den kan oprettes på Scootergalleri.
    - nej, kun hvis de er mindre end 125 ccm, er de på 125 ccm eller derovre, så hører de (desværre) til her!

Men ja, lav gerne et crossgalleri.dk for min skyld, men som jeg også skrev i mit tidligere indlæg, så er det jo ikke fordi vi mærker specielt meget til de unge knægte med crossere?

Her er hvad der er af officielle krav til oprettelse:

5.4 Oprettelse af MC´er

MotorcykelGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til MC´en, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af MotorcykelGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en MC her på siden.

1. MC´en skal være din egen.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve MC´en!
    3. MC´en må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. MC´en må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Crossere, Quadbikes, ATV'er med 125cc og derover samt trikes, kan oprettes på MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".

Crossere, Quadbikes og ATV'er der er mindre end 125cc, henvises til ScooterGalleri.dk. Det er ikke tilladt at oprette flere MC´er i samme galleri; opret venligst kun et galleri per MC.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede MC´er og sletter uden varsel alle MC´er, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #11   18. mar 2009 BL. Efterhånden føler jeg at dette forum (i modsætning til, for flere år siden) er ved at blive omdannet til Scootergalleri. Hvad Fanden skal man snart bruge Mcg. til hvis samtlige knallerter bliver oprettet på dette galleri?????

• #12   18. mar 2009 Det er vel mere sidens bagmænd du skal have fat i - så reglerne om hvem/hvad der skal have lov at komme ind evt. kan tages op til debat.

Synes det er lidt børnehave at afvise crossere så længe de ifølge reglerne er velkomne?

• #13   18. mar 2009 Lad nu bare drengen have sin MC her , så længe han ikke genere nogen så overlever i det jo nok , prøv evt. at se hvor mange af dem med 4 hjul der er her , hvor der står bil på typegodkendelsen

• #14   18. mar 2009 Hvad forskel gør det? Om folk så vil lægge alle deres Puch Maxi'er op her, så er det da ikke noget, der gør nogen skade på mig. smiley

• #15   18. mar 2009 hvis den opfylder betinglserne er det ok at den er her.

Hvordan definerer du "rigtige" motorcykler ???

Vi er en skøn samling af tøffere, tourere, racere, off-rødder m.m. og det fede er netop at de alle bærer fællesbetegnelsen motorcykel :-))

• #16   18. mar 2009 Personligt er jeg egentligt ligeglad hvilken bike folk, opretter sig med herinde, uanset om det er en 4-hjuler eller en crosser.

Derimod finder jeg det langt mere vigtigt at dem der kommer herind , bidrager med en aktiv indsats.

• #17   18. mar 2009 Det er tråde som den her (og alle andre tråde om ligegyldige ting) som gør MCG til et useriøst forum. IKKE at der er/bliver oprettet 125 cc motorcykler, ATV'ere eller lignende.

• #18   18. mar 2009 Der er jo også en masse suzuki'er herinde, som måske burde være på skrotgalleri, men så længe at de ligesom den omtalte Lifan tingest opfylder de betingelser der er stillet på MCG, er der intet at pive over.

• #19   18. mar 2009 Ja, der er også eksempler på at Honda'er fra midt i 80'erne er blevet optaget, så kan vi ikke rigtigt tillade os at sige nej til noget, vel? smiley

• #20   18. mar 2009 Vi har alle lov til at have hver vores mening, men jeg har sgu svært ved at debatere med en 14 årig knægt med en pitbike. kan stadig ikke forstå hvad den har at gøre på MCG. uanset havd andre mener. Og til Jesper... Valget af mærker er vel en personlig indstilling, Jeg kunne aldrig finde på at nedgøre HONDA Ikke mindst kalde mærket for skrot... Undskyld mit udtryk, men jeg syntes du er en idiot... Bare min mening

• #21   18. mar 2009 alså peter nu det dig der forvandler dennetråd til et tude indlæg og videre til et useriøst indlæg

• #22   18. mar 2009 Det handler jo om hvad man definerer som en "rigtig" MC. Brugeren alder har jo intet med maskinen at gøre.
    Det er dig frit for at mene den ikke er en rigtig MC, men så er du også nød til at acceptere at andre så har en anden mening end dig når det gælder definationen af en "rigtig" MC uden at kalde dem for en idiot.

• #23   18. mar 2009 Personligt syntes jeg der er mere mc over førstnævnte Lifan end der er over den mellemting mellem bil og mc:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7626
    Men den opfylder også kravene til optagelse herinde, så den er selvfølgelig også velkommen. Jeg har mødt mange 14-årige knægte, der har mere teknisk forstand på motorcykler end jeg, så alderen på en bruger betyder intet for mig..

• #24   18. mar 2009 Jesper du er jo ikke en idiot , du har bare en fucked up indstilling til kvallitet :o))

• #25   18. mar 2009 Øv, hvor negativitet er blevet sammenholdet herinde, tilsyneladende! Hvilken alder et andet menneske har, burde aldrig være en forhindring, alle har noget positivt at byde ind med :O)

• #26   18. mar 2009 Peter (tossede jyde)

Synes sgu da et eller andet sted det er pudsigt at netop DU beklager dig over hvad andre opretter af MC'er.

Du har to "MC'er" oprettet. Den ene er en tre-hjulet som i mine øjne INTET har med MC at gøre, og din anden oprettede MC viser et billede af din hest?!?!?! Hører du i virkeligheden ikke hjemme på hestegalleri.dk

Sagt med andre ord, så synes jeg du skal klappe hesten, falde lidt ned på jorden, og i bund og grund være glad for den liberale indstilling til oprettelser, for var den ikke til stede var du nok een af de første der havde fået sparket!

• #27   18. mar 2009 Junior: Nej. For at citere trådstarter: "Bare min mening"

• #28   18. mar 2009 Tolerancen har vist stadigt trangere kår herinde smiley

• #29   18. mar 2009 Jeg tror jeg vil få min knægt på 7 til at oprette hans fjernstyrede BMW politicykel herinde. Udbytte:
    1) Min knægt ville være stolt som bare fanden, og
    2) det ville pisse alle dem der går i for små sko noget så læsterligt af

Jeg kan næsten ikke vente...

• #30   18. mar 2009 Syntes alle cykler der ikke er betalt kontant og under 1000 ccm ikke skal ind her,, de er jo ejet af banken de knallerter

Brug tiden til noget fornuftigt

Jacob

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #31   18. mar 2009 Kleen: Nope - den går ikke...synd for knægten! Der er en række betingelser hans optagelse falder på, desværre! :o)

Peter: Underlig tråd at starte...Kan se at omtalte bruger står angivet til 14, men jeg tænker dog alligevel meget over hvem af jer der er voksen? smiley

• #32   18. mar 2009 Der er vel også en hel del af de små pitbikes, der kan indregistres som MC og der bliver da kørt mini motard rundt om i de danske gokart haller...

Hvofor skulle en sådan cykel ikke høre til under mc galleriet?

• #33   18. mar 2009 et lille 304 er vel på sin plads her

• #34   18. mar 2009 Forstår ikke problemet. En 125'er er en motorcykel efter dansk lov og derfor hører den naturligt nok hjemme på motorcykelgalleriet. Ligesom crossere, banejern etc. Uanset hvad cyklen bruges til, er det da en motorcykel.

• #35   18. mar 2009 Det er en diskussion, der aldrig bliver færdig herinde!!
    Jeg er til en vis del enig. DESVÆRRE findes ikke et passende sted.

Der er en underlig opdeling p.t. ved 125cc...
    Nogle skriver en 125cc er en mc efter dansk lovgivning!! JA, men det er en 100cc også, det kan en 80cc eller for den sags skyld en 50cc pgså være. det er jo ikke ved lov cc der bestemmer hvis jeg husker rigtigt, det er typegodkendelsen der bestemmer det! (lov mæssigt)
    PERSONLIGT aner jeg ikke om en sådan cykel VILLE kunne inregistrers (staveplade tak) og finder det ligegyldigt.

Stod det til MIG, ville der være et galleri til den slags offroad legetøj. IKKE for min skyld, men for dem det interesserer. ligesom vi er glade for et mc sted. Bane cykler er jo oftest ombyggede gadecykler (sort off) og jeg mener derfor det hører til her!!

HUSK alt ovenstående er MENINGER..

Min personlige holdning til under 18 år herinde, er at det er i mine øjne, begrændset hvad glæde vi kan have af hinanden, men er der ikke "støj" omkring dem, tager det jo ikke noget fra mig!

Jesper

• #36   18. mar 2009 Den har da lige så meget at gøre her som alle andre uinndregistrerede knoldhoppere og banejern - mc-interessen er vel det drivende:-)

mener jeg da smiley

• #37   18. mar 2009 JEG VIL GERNE BED ADMIN OM EN RETTE FUNKTION....

RETTELSE:
    Jeg er til en vis del enig. DESVÆRRE findes ikke et passende sted.
    Der skulle have stået:
    Jeg er til en vis del enig. DESVÆRRE findes ikke et mere passende sted.

smiley

Kommentér på:
Undskyld mig, men

Annonce