{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Undskyld ... {{forumTopicSubject}}

Sorry guys – og med ’guys’ mener jeg ikke kun guys men også gairls.
For 1½ år siden havde jeg et uheld (en helt anden historie som denne undskyldning ikke har noget at gøre med, og jeg derfor ikke vil trætte jer med), og har været grounded siden. Hen over vinteren, gav min bedre halvdel mig så endelig flyvetilladelse igen. Efter en 24 timers og 2000 km tur til Tyskland, i en gamle kassevogn, efter en doner cykel (også en helt anden historie), gik jeg i gang fredag eftermiddag med at bytte tyskeren over på mit danske afgift behæftede stel.
Vi var ude søndag, så der blev der ikke lavet meget på projektet den dag. Tidligt fri i dag, så jeg skyndte mig hjem for at blive færdig, og efter en 14 km cykeltur efter en nummerplade, træk jeg cyklen ud på græsplænen, for at skrue kåben på. Og det er vel her, jeg ikke behøver at fortælle jer, at jeg glædede mig pænt meget. Nej, det kan I vel godt regne ud. Jeg mener - det er ikke bare en vinter jeg har savnet de snoget landeveje, men over 1½ ÅR.
Anyhow - Som jeg er ved at være færdig (og nej – ikke nogle skruer i overskud, og ikke nogle der manglede … tak for at du spurte), hvad sker der så? For første gang i … hvad … 3 uger … sådan noget lignede i hvert fald … begynder det at … ja ja, du gættede rigtigt … REGNE!
Og det er her min undskyldning kommer ind. Undskyld til alle jer der var ude at køre her i eftermiddags. Undskyld I blev våde. Jeg ved godt at det var min skyld. Jeg skulle have ventet til i aften med at blive færdig. Sådan efter mørkets frembrud. Eller måske til mandag så I fik weekenden med, før det dårlige vejr kom. Eller måske til efter sommerferien, eller efteråret, eller …
Nå, men gjort er gjort, og det er jeg meget ked af. Men nu er jeg i hvert fald klar igen, og jeg glæder mig til at møde jer alle derude igen. Forhåbentligt i godt vejr.

C U
CB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskyld ...
Kommentér på:
Undskyld ...

Annonce