{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Undskyld {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne sige undskyld, til alle de brugere af MCG der har fået ar på sjælen og lidt uoprettelig psykisk skade af de store gener jeg har påført dem, ved at poste et indlæg om galleri fra banedag i flere fora.

Jeg gjorde det udelukkende fordi, at jeg ville sikre mig, at så mange som muligt af MCG brugerne der var med på turen, skulle se indlægget og dermed billederne (som jeg ganske frivilligt har lagt server og hjemmeside til) - jeg havde ikke gennemtænkt de enorme konsekvenser for de uskyldige MCG brugere, der uforvarende kunne komme til at se indlægget hele to gange - Undskyld.

Gudskelov var der en hjælpeadmin der opdagede min uansvarlige og sundhedsskadelige fejl og straks slog ned på det, inden flere uskyldige brugere blev traumatiseret:

"Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende forum-indlæg med jævne mellemrum der har samme formål. Vi betragter det som spam af forumet, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du netop har genpostet dit indlæg flere gange, hvilket er imod vores brugerbetingelser og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden. Vi har slettet dine indlæg og ladet det seneste stå.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode."

...og jeg som troede, at MCG havde en interesse i, at et event oprettet gennem MCG, for MCG brugere, med interesse for en stor del af MCG brugerne, blev set af flest muligt?

Men nej, jeg tog selvfølgelig fejl (undskyld) - MCG er jo ikke til for at brugerne skal få noget positivt ud af det, man kan skam ikke bare poste ting for at flest muligt folk skal få glæde af dem, hvis det strider imod hjælpeadmins højt besungne regelsæt - jeg må jo have været sindsyg i gerningsøjeblikket, hvad tænkte jeg dog på - undskyld!

Godt at vi har så kompetente og velkvalificerede hjælpeadmins til at tage sig af så vigtige ting og stoppe den slags vanvittige gerninger - tænk hvis MCG skulle komme til at handle om at flest muligt får glæde af det, i stedet for at reglerne bliver overhloldt 110% uanset omstændighederne.

Tak hjælpeadmin - og Undskyld igen til alle jer andre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskyld
Kommentér på:
Undskyld

Annonce