619 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
rullefelt.. er det nødvendig rullefelt.. er det nødvendig
Har fået at vide af min mekker at jeg skal have min mc omdysset da den ikke går helt optimalt efter jeg har fået ny potte på, men han sagde det ikke var nødvendig at få den rullet.
Men har nu læst en del tråde omkring emnet, og der skriver de fleste at det de fleste gange er bedst.
Men er det virkelig en nødvendighed, og burde det måleudstyr der bliver sat på under omdysningen ikke være nok??
0 synes godt om
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Så vidt jeg husker er der indsprøjtning på din, så din mekker har vist ikke helt styr på et, for en cykel med indsprøjtning kan ikke dyses om
Der skal en TEKA boks til at justere i den originale ECU eller en powercommander til at mappe den helt om. Teka boksen kan ikke ret meget udover at give mere eller mindre benzin i større områder af de map de rligger i cyklen fra std.
Sidste er klart bedst, men også dyrest (såfremt du vælger at få den custom mappet) Alternativt kan du hente et map fra nettet og smide i den. Det er ikke optimalt, men bedre end det du har nu. Vælger du at custom mappe skal du sørge for at vælge en mand der har udstyret til at køre den ind. Dvs bremse på bænken og ekpertise. Det kan være FV motor (jylland) eller Mr Dyno (Sjælland). Sæt dig ind i hvad du beatler for, mange herhjemme tager overpris for ingengting. Fx er det set flere gange at forhandlere siger de custommapper, hvor det viser sig de ikke har bremse på feltet og egentlig bare smider et map i fra nettet. Husk at alle siger de er bedst og at alle siger de kan samme som alle anre, da de jo gerne vil have kunder
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 434
mar 2004
Derfor på felt med lortet
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
mar 2004
Så er det 750´eren der fik sprøjt i 99