619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

rullefelt.. er det nødvendig rullefelt.. er det nødvendig

Har fået at vide af min mekker at jeg skal have min mc omdysset da den ikke går helt optimalt efter jeg har fået ny potte på, men han sagde det ikke var nødvendig at få den rullet.
Men har nu læst en del tråde omkring emnet, og der skriver de fleste at det de fleste gange er bedst.

Men er det virkelig en nødvendighed, og burde det måleudstyr der bliver sat på under omdysningen ikke være nok??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rullefelt.. er det nødvendig
  • #1   22. mar 2009 Der skal et rullefelt til for at se hvordan den skal justeres. Motoren skal belastet og der skal måles på CO tallene
    Så vidt jeg husker er der indsprøjtning på din, så din mekker har vist ikke helt styr på et, for en cykel med indsprøjtning kan ikke dyses om smiley

Der skal en TEKA boks til at justere i den originale ECU eller en powercommander til at mappe den helt om. Teka boksen kan ikke ret meget udover at give mere eller mindre benzin i større områder af de map de rligger i cyklen fra std.

Sidste er klart bedst, men også dyrest (såfremt du vælger at få den custom mappet) Alternativt kan du hente et map fra nettet og smide i den. Det er ikke optimalt, men bedre end det du har nu. Vælger du at custom mappe skal du sørge for at vælge en mand der har udstyret til at køre den ind. Dvs bremse på bænken og ekpertise. Det kan være FV motor (jylland) eller Mr Dyno (Sjælland). Sæt dig ind i hvad du beatler for, mange herhjemme tager overpris for ingengting. Fx er det set flere gange at forhandlere siger de custommapper, hvor det viser sig de ikke har bremse på feltet og egentlig bare smider et map i fra nettet. Husk at alle siger de er bedst og at alle siger de kan samme som alle anre, da de jo gerne vil have kunder

• #2   22. mar 2009 Har haft en cykel magen til gi den luftfilter og jetkit og så en rulning det hjælper en del på trækket mellemområdet jeg syntes den blev en del mere brugbar til hverdag men sluger godt også lidt mere benno smiley

• #3   22. mar 2009 Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det,da jeg ikke har nogen erfaring med det,men jeg mener at have læst et ellet andet sted,at 25-30 nr.større hoveddyse og nåle en tand op ,skulle være tilstrækkeligt til de fleste? det er måske bare salgsgas? men det synes jeg altså at have læst! Hvad siger du Sebastian?

• #5   22. mar 2009 Det er ikke altid man skal op i dyse ved at skifte potte. smiley Man kan risikere man skal gå ned. Det har jeg oplevet på en enkelt af mine cykler

Derfor på felt med lortet smiley

• #6   22. mar 2009 det er ikke med sprøjt, det kom først senere på 600.

• #7   22. mar 2009 der kan man bare se smiley
    Så er det 750´eren der fik sprøjt i 99

• #8   22. mar 2009 ja det er det vist nok smiley

Kommentér på:
rullefelt.. er det nødvendig

Annonce