641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Købe MC fra Italien? Levering? Købe MC fra Italien? Levering?

Skriver privat med en gut fra Italien som tilbyder at sende cyklen med ROYAL MAIL...
Han siger jeg skal overføre 50% af beløbet til royal mail, de levere og derefter betaler jeg de sidste 50%...
Nogle der har prøvet at handle sådan, da det jo er mange penge at smide ud...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe MC fra Italien? Levering?
  • #1   23. mar 2009 Det ville jeg personligt ikke gøre,. det bedste du kan gøre, er at tage derned som en udflugts tur og så evt selv tage den med hjem :o)

• #2   23. mar 2009 Det er med 99,9% sikkerhed fusk, Royal Mail er UK's svar på Post Danmark og transporterer så vidt vides ikke så store ting.

Prøv af forslå at du finder din egen transportør og se hvad han så siger.

• #3   23. mar 2009 Det ville jeg ALDRIG nogensinde gøre.. Som peter siger.. smut derned på en lille udflugtstur.. få lidt rødvin.. lidt pasta.. se om han er en fusker.. Tag skidtet med hjem selv..

Det er jo ikke ligefrem en cykel du skal give 10.000 for.. så hva gør en ferie på 6-7000 oven i hatten smiley

• #4   23. mar 2009 Jeg har nogle troværdige forbindelser dernede. Hvor bor ejeren i Italien?

• #5   23. mar 2009 Nigeria smiley haha ej sorry.. Kunne ikke dy mig.. smiley

• #7   23. mar 2009 Stefan - Selvom han har en .it mail (mener jeg de hedder fra italien).. så kan du ikke være sikker.. Jeg kan på 2min oprette en hjemmeside i et andet land og BANG.. få en .it mailkonto.

Om han vidersender den mail til en anden konto i et andet land kan du ikke se.. Såh.. det smarteste er at få et mellemled dernede til at hente den..checke den.. osv.. er smartest.. eller selv tage derned.

• #9   23. mar 2009 så er man satme også for dum hehe... men tjah.. Scammerne i aaafrika er jo en millionindustri.. who knows..:)

• #10   23. mar 2009 personligt ville jeg ikke overføre en klink uden at have sikkerhed for pengene, og det har du overhovedet ikke her.
    SCAM - andet er der ikke at sige til det..........
    - men prøv at se hvor langt du kan trække ham *G*

• #11   23. mar 2009 Du skal være MEGET opmærksom på at cykle IKKE er "Din" før den er afmeldt i Italien. Og det er kun ejeren der kan gøre det så vidt jeg ved..

Af sammen grund har jeg heller aldrig købt cykler der nede.

• #12   23. mar 2009 Ja dropper det squ også bare... Blev i tvivl da cyklen faktisk er for billig til det ku være sandt...

• #13   23. mar 2009 Hvis det ligner en lort, lugter af lort og smager af lort... så er det en lort..

Men hør da Dan hvis han har forbindelser dernede.

• #14   23. mar 2009 Jacob:
    Hvis du vil have en pris på en cykel, så prøv at sende mig en PB med hvad du kunne tænke dig. Jeg har købt og hentet nogle cykler dernede. Jeg har også fået nogle sendt hertil fra Italien.
    Dan

• #15   23. mar 2009 Hej Jacob
    Prøv at tjekke Mobile.de de har også fine Tilbud!! MHT at overføre penge så risikere du at du
    aldrig ser dem Eller nogen cykel..

Kommentér på:
Købe MC fra Italien? Levering?

Annonce