{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

Købe af brugt mc. {{forumTopicSubject}}

(jeg ved godt, at jeg sikkert kan finde alle svar, ved at søge igennem forummet, men det virker lidt besværligt)

Jeg har kigget meget på en Z750 fra jylland (er selv fra kbh)

Problemet er jo, at jeg ikke bare sådan lige kan tage over at se den, om den er helt iorden.
Skulle der tilfældigvis være nogle fra Esbjerg området, som kan betales en lille smule, for at se på den og evt en lille prøvetur (hvis sælger tillader dette) ?

Hvis den skulle være iorden - hvad vil i sige en fair pris er.
Det en 2008 model med 24xxx på klokken og service er OK.

Og nu må jeg jo ikke kører stor endnu - men er dog aldrig blevet stoppet af politiet (pånær alm kontrol, 2 gange) - Så risikoen for at blive stoppet på vej hjem er lille, men stadig, man kan være uheldig.
Jeg har så set forskellige indlæg for bøden er på 1500 - 7000, som er et meget stort spring. Nogle der er sikker på en pris, hvis man bare bliver stoppet i rutine - og må man kører videre?

Forsikring - Jeg kan ikke have forsikringen iorden selv, eftersom jeg først ved om jeg køber den, når jeg står overfor den. Hans ansvar dækker vel resten af året - uanset hvad?
Hvis han har kasko, dækker den så også?
--- Og hvis uheldet var ude og jeg var skyld i det - er det så ham eller mig der vil ende med at betale mere i forsikring?

Håber nogle kan hjælpe mig, med alle mine spørgsmål smiley

Mvh Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe af brugt mc.
Kommentér på:
Købe af brugt mc.

Annonce