{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Køb af brugt mc {{forumTopicSubject}}

Hej Mc Galleri!

Går lidt med tanken om at købe en brugt Aprilia RS.

Har aldrig købt mc før, og har derfor ikke styr på hvad der ville være godt at høre sælger om, inden man giver et bud.

Den er fra Danmark.

Mange tak på forhånd!

/ Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt mc
  • #1   6. jan 2020 Forhandler eller privat.?

  • #2   6. jan 2020 Jamen du skal da spørge sælger om den kører godt, om den har nogle kendte fejl og mangler, hvordan han har serviceret den, om han er væltet på cyklen og om han har restgæld ... og så ellers krydse fingre for han taler sandt smiley

    Hvad prisklasse kigger du efter? Ser 2 til salg på 123mc, begge under 17.000kr og med 30k+ på tælleren, er det sådan een vi er ude i? Ved forhandler vil jeg afgjort gå efter den der sælges med garanti, der er som regel en årsag til noget sælges "engros"


  • #3   6. jan 2020 Forhandler smiley

  • #4   6. jan 2020 #T Lige netop den ja, altså 125cc modellen smiley

    Ved ikke om de 17.000 er fair nok for sådan en, synes jeg ellers det lyder som.

    /Andreas


  • #5   6. jan 2020 Kig efter kæde, dæk og tandhjul, og bremse skiver,, og den skal være nysynet, 19.000 kr virker billigt nok, hvad årg er det., og du skal selvfølgelig have en prøve tur, mærk efter rystelser ved optræk og ned bremsning. Held og lykke, smiley

  • #6   6. jan 2020 Hvis det er den i Aars der er boret op til 140cc synes jeg den ser fin ud. Den rene 125cc derimod lyder lidt suspekt, ny motor for 1000km siden, sælges uden nogen form for garanti osv osv..... Og køber du hos forhandler giver han vel garanti og syn med i prisen hvis det er en ordentlig cykel?

    Og 17000 er jo ingen herregård... jeg har lige betalt næsten det samme for 4 dage på ski med familien, og konens dankort er allerede håndvarmt efter flere accessories til de 4 børn, så set i det lys er der nok mere sjov i Aprilia'en smiley


  • #7   7. jan 2020 Tak for hjælpen begge to!

    Den er fra 99 hc. smiley

    Den anden med 125cc og den nye motor, holder jeg mig fra. Synes selv det lød lidt suspekt med ny motor og ingen garanti.

    Endnu engang tak, jeg må lige høre forhandler i forhold til garanti, syn osv.

    /Andreas


  • #8   7. jan 2020 Har du A1 eller A2 kort?

Kommentér på:
Køb af brugt mc

Annonce