Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawasaki 250r
  • #1   25. mar 2009 Du må gerne høre om min Ninja 250R, men ville være nemmere, hvis du bare skrev en besked til mig med spørgsmål, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at svare smiley

• #2   25. mar 2009 Søg i forum, der bliver skrevet side op og side ned flere gange om ugen om den model.

Mvh Mathias

• #3   25. mar 2009 Har også en af de nye kawaer, og har kun været tilfreds... Men hav i tankerne at prisen på dem stiger snart, endda en del, omkring 10.000 eller deromkring siges det... kanon cykel, du kommer til at savne cmm, men det gør du på alle begynder cykler. Den er nem at håndtere, relativ hurtig, og genrelt bare skide sjov smiley Skriv endelig hvis du har lidt mere specifikke spørgsmål

• #4   25. mar 2009 er en dreng på godt 100kg om cyklen så stadig ville være sjov at køre på (1,92) høj

• #5   25. mar 2009 Casper
    Mht dine mål, så ved jeg det ikke.. Den har jo fået ros for, at den er komfortabel, også til store mennesker, men lige på det punkt må du ud og prøve en selv og mærke hvordan det føles.

• #6   25. mar 2009 casper D
    - uanset hvor stor du er - så vil der være 34 HK til rådighed, når du er mellem 18-20. - og så kan det ligeså godt være sjovt det du skal køre på - og det er 250`en. Om prisen stiger, som rygterne taler om, tror jeg næppe. Af konkurrence årsager, tror jeg de finder en løsning ( alle de mc der prod. i Japan - yen`en står stærkt, altså høj )

Kommentér på:
kawasaki 250r

Annonce