1.091 visninger
|
Oprettet:
Topboks {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne have mig en topboks til når jeg skal på længere ture, men er meget i tvivl om hvilken størrelse jeg skal vælge. Jeg har aldrig kørt med topboks før, og ved derfor ikke om det ændrer meget på køreegenskaberne. Jeg er i tvivl om jeg skal købe en mindre en på omkring 35 liter eller gå efter en større på ca. 45 liter? Hvad siger jeres erfaring jer?
Hvad skal man købe af mærke? Kappa og Givi ser fine ud, og Louis har også nogle Moto Detail der sikkert er fine. Men har i andre nogle erfaringer med nogle af de no name produkter der kan findes rundt omkring?
Takker på forhånd for svar.
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Kik evt her
(link fjernet)
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 296
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 42
Topboks