669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

neddrosling (arbejdstid)? neddrosling (arbejdstid)?

hej alle.

har lige erhvervet mig en suzuki sv650 S, som jeg skal have neddroslet.

har forespurgt en pris 2 forskellige steder på bornholm, den ene mekaniker kunne ikke nå at få neddroslingskittet inden torsdag, så jeg skulle vente til efter påske. den anden kunne få det i dag, men ville koste 1000 kr. ekstra, eftersom han mente det tog 4 timer arbejdstid at neddrosle motorcyklen.

er det bare mig, eller er det ikke lidt hen i vejret?!

det kan sgu da ikke tage 4 timer, at skifte en plade i indsugningen?! hmm. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neddrosling (arbejdstid)?
  • #1   7. apr 2009 Så holder han vist også påskefrokest på din regning .

Nyt sted.

• #2   7. apr 2009 måske der også er medregnet noget indjustering, efter montering af det neddroslingskit?

• #3   7. apr 2009 Jeg mener ikke at 4 timer lyder af meget. Husk på at det er fra cyklen kommer ind til han kan sætte den fra sig igen. på den tid skal den være justeret og hele pisset. Bare betal og se glad ud smiley

Thomas

• #5   7. apr 2009 ved visse aspekter har du ret stefan, men synes nu stadig det er halvpebret at skulle betale så meget ekstra kontra andre værksteder på bornholm.
    og det er ikke engang sikkert jeg kan nå at køre på den i påsken - den skal også synes..

• #6   7. apr 2009 ved visse aspekter har du ret stefan, men synes nu stadig det er halvpebret at skulle betale så meget ekstra kontra andre værksteder på bornholm.
    og det er ikke engang sikkert jeg kan nå at køre på den i påsken - den skal også synes..

• #7   7. apr 2009 efter nærmere omtanke, hvis du kan få 4 timer for 1000kr, så er det sku billigt. det er 250.- pr time. Sidste værksted jeg arbejdede på, var time prisen 450.-
    om det tager den tid ved jeg ikke, men det kan vel sagtens tage noget tid at justere den ind. måske han gør det på et rullefelt.

Kommentér på:
neddrosling (arbejdstid)?

Annonce