{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Så skete det også for mig! STYRT {{forumTopicSubject}}

Natten til søndag d. 5/4 kom jeg ud for et alvorligt styrt på min MC. Skulle egentlig bare hente 4 franske på Shell, det drejer sig kun om højst 3 km., så tog kun jakke og hjelm på, på vejen hjem rammer jeg en meget høj kantsten med 80-90 kmh.. Forhjulet kører hen over og derefter har jeg ingen erindring, før jeg vågner igen i på nogen jernbaneskinner. Kan godt mærke den er helt gal med min krop - får mig rejst og kommer væk fra skinnerne. Ringer til min kammerat og for vrøvlet til ham jeg er styrtet og den er helt gal, han kommer med det samme og ringer efter hjælp. Ambulance og Politi kom med det samme, jeg blev fixeret på sådan et btæt og fik klippet ALT mit tøj, og kørt på traume. Her ordnede de de akkutte ting og scannede mig for det som kunne give varige men... Må sige jeg har været mere end ualmindelig heldig for slap med nogen trykkede ribben for og bag, en stiv nakke og et forstuvet håndled.
Så til helvede med motorcyklen, jeg priser mig lykkelig for jeg i første omgang vågnede af mig selv og slap så billigt, huskede min mobil og ikke blev lam af det. Det har været tilfældighedernes spil. PUHA!
Planen er efter alt, at jeg gerne vil ud at køre igen, når den er lavet, har dog ikke kigget på den endnu. Hvilket faktisk bringer mig til et spørgsmål det kan læses her :
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=111094
det er ang. anskaffelse af MC uden afgift til reservedele.

mvh Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skete det også for mig! STYRT
Kommentér på:
Så skete det også for mig! STYRT

Annonce