{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

3 hurtige honda boldor spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}

hey lige 3 hurtige spørgsmål nogen der måske kan hjælpe med..
1. min gamle nyindkøbte honda 900 boldor fra 81 har nogle små svingninger i nålene både til fart om omdrejninger urene.. er dette normalt fordi den er gammel eller er der noget elektrisk der går ind over og forstyrre.. de svinger lidt fra side til side når man køre og det er ved normal fart og omdrejninger er også stabil.

2. den har kørt ca 60000 km og har en speciel carbon potte på men ved et hurtig vrid på håndtaget i høj omdrejninger skyder den en sort røg ud ret kraftig.. er det slidtage eller noget som er dårligt evt tændrør benzin eller olie forbrug..

3.. ved forgaflen sidder der en ventil ind i forgaflen med en ventil på, som den som man smider luft i dækkene med. er det meningen man kan pumpe forgaffelen op med luft eller noget olie eller hvad er den til.. har prøvet hurtig og sætte luft på og så hævede benene sig. man har ikke set man kan smide olie ind den vej endnu..

har læst i bogen om boldor men sys ikke jeg kan finde noget af det jeg søger..

håber en eller nogen kan hjælpe mig med så mange af mine spørgsmål

mvh Ronni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 hurtige honda boldor spørgsmål ?
  • #1   10. apr 2009 3. forgaflen er luft understøttet, mener der skal 0.75bar i, men det står i bogen til den.

    2. det med sort kan godt være fordi den får lidt meget at leve af, men hellere sort røg end blå.. hold øje med dit olie forbrug..

    1. Det er meget normalt at den svinger lidt, især hvis man kører meget stærkt, det er mekanisk, både speedo og omdrtæller, og det bliver jo lidt slidt med tiden..


  • #2   10. apr 2009 tusind tak jannic det var sku lækkert og høre,. takker for hjælpen..

  • #3   13. apr 2010 Nålesvingeriet skyldes sikkert nogle knæk på begge kabler ,, skift kablerne og sørg for at de ikke kan blive klemt

    Omdr kablet skal gå meget lige ind til topdækslet ..
    Der er ikke mange cm i overskud.. tit bliver det klemt ved forgafflel/stel
    Det samme med speedometerkablet , med mindre at nylon bøsningen nede ved forhjulet er knækket, og trækker delviskablet med rundt..


Kommentér på:
3 hurtige honda boldor spørgsmål ?

Annonce