1.121 visninger
|
Oprettet:
Vinterdepression? {{forumTopicSubject}}
Umiddelbart vil jeg ikke tro, at jeg er den eneste, der synes 1. marts ligger MEGET langt væk? Hold kæft, hvor er vinteren dog bare laaaaaaaang!
Simon - nu med vinterdepression..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 110
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 407
Meget modig mand!
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
mar 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 133
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 765
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 24 Svar: 153
(Har fået stellet malet, så den er helt rippet).
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 765
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Forresten har jeg tænkt på en tur til Norge til sommer - nogen der kender nogle gode ruter eller noget her?
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
.............eller 50.400 minuter.......... eller ......... lang tid.
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Så ser man frem til vinterperioden ;o))))
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 75
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Vinterdepression?