Vinterdepression!! {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste?
Synes hverdagen bliver mere og mere sur og træls.. Det er næsten mørkt, når man står op, og det samme, når man skal hjem igen.. Lærerne tuder een ørerne fulde af noget, man alligevel ikke magter at høre på.
Man går hver dag og har ned til sidste time tal på, hvor lang tid, der går før MC'en kommer ud igen.. Så man ENDELIG kan komme ud og føle sig afslappet og bare slet ik tænke på noget mens man hører motoren summe mellem benene..
Tiden går ufattelig langsom, og fortvivlsen stiger og stiger.. Hvad skal man dog snart gøre af sig selv? Går over og pudser lidt på biken mens Gavin Ross - Adrenaline bumler ud af højtalerne, tager hjelmen på for lige at tjekke, om den nu stadig sidder som den skal - det gør den sjovt nok.. Kigger slukøret på kalender, og opdager det.. Der er ikke engang gået 3 uger siden sæsonen sluttede..
Hvornår slutter dette mareridt? Hvilken lidelse.. Hvilket helvede!
En motorcykellists hjertes banken efter forår, sol og lange ture på det kæreste eje - motorcyklen!!
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 173
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 610
Jeg bruger da min stadigvæk.
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 274
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
Anden sal???
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 610
Det er egnt. ox ligemeget.... vi har jo hver sin opfattelse.... men jeg er bare glad for at jeg ikke synes det er vinter endnu.
Bruger den så ofte jeg kan... :o)
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Ja det er sku hårdt ikke at kunne suse ud af de danske landeveje
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Der virker lang tid til foråret nu, men lige pludselig er det sgu forår....det siger erfaringen. LIGE PLUDSELIG!
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Og til folkene fra Silkeborg.. Vogt jer!! Med lyn og torden vil jeres ynkelige provinsby blive væltet af mægtige kræfter! Muhahaharh!
Vinterdepression!!