{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

skyder {{forumTopicSubject}}

Hej

Min mc er begyndt at sætte ud ved lave omdrejninger især i 2. og 3. gear. Ligeledes skyder den nogle gange når den får lidt gas. Der kommer en lille røgsky ud af udstødningen. Nogle som kender problemet?? Kan det bare være tændrørene der skal skiftes... Går ikke udfra det er fordi den får for lidt benzin, får så ville den vel gøre det hele tiden. Eller hva?? Jeg havde et par liter i tanken, som jeg for 14 dage siden blandede med 16 liter 99 Vpower... Så det kan vel heller ikke være det..

Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skyder
  • #1   10. apr 2009 De første ting der lige falder mig ind er den ikke få brændt noget benzin af
    Det kan også være et tændingsproblem

    Hvor lang tid siden er det du har haft den til et service tjek ???


  • #2   10. apr 2009 hej kim, jeg har det samme problem med min maskine, men min mekaniker siger det er fordi der var benzin på hele vinteren, og det skal bare køres af, og så putte noget frisk benzin på igen så skulle det stoppe. sussie

  • #3   10. apr 2009 Sussie: Hvis jeg var dig så ville jeg finde mig en ny mekaniker, for han er da fuld af **** ham du har nu.

  • #4   10. apr 2009 jensen danmark, det håber jeg så sandelig ikke han er gg, ok så må jeg spørge kennet nede i birkcenteret og hører hvad han siger til det

  • #5   10. apr 2009 ku lyde som om der sku nye tændrør til:)

  • #6   10. apr 2009 sussie ´det lyder lidt som en røver han er ude på der...

    min stod med benzin hele vinteren der har ikke været noget der !


  • #7   10. apr 2009 Benzin bliver i hvert fald ikke sådan lige for gammelt. Der kunne måske være noget om det hvis det var 50 år gammelt.
    Jeg blev bare lidt forundret over at en mekaniker kan være så uvidende.

    Kan da sige at jeg har lige haft en havefræser der har stået stille i over 10 år, hevet i gang. Den startede da fint på det gamle benz smiley


  • #8   10. apr 2009 Havde et par liter benzin stående i min, og jeg kørte ned på tanken og fyldte den op.. Og det lød altså ikke godt.. Så en vinter er nok til at et par liter benzin bliver for gammelt.

  • #9   10. apr 2009 Benzin bliver sku ikke få gammel over en vinter,, jeg har altid en fuld tank nå det skal stå en hel vinter

    Har haft en gammel bil som stod stille 6md vær år og der har aldrig været noget
    Tror nu mere på det er skidt, det falder til bund nå den står stille ,tror ikke på det er benzinen ellers er det jo bare at tømme den og smide noget nyt på


  • #10   10. apr 2009 det med benzinen er et spørgsmål om det er en kaburator maskine eller insprøjtning kabuerne kan godt prytte lidt efter vinter men ikke andet en de første 10-15 kilometer så burde de holde op gør de ikke det er det nok tændingen eller rørene

Kommentér på:
skyder

Annonce