640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kan man bare lave en ny stelkabel? Kan man bare lave en ny stelkabel?

Hey igen gutter.

Har nu tjekket alle stik og sprøjtet kontaktspray i hele lortet.. spændt batteriet godt til efter at have renst polerne.. Stadig det samme som før.. Kan man ikke bare sætte en kabel på et sted eller noget??? eller er det den hårde måde at køre svinet til mekaniker og lade ham måle det hele igennem og gi flere tusind kroner for et par timers arbejde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man bare lave en ny stelkabel?
  • #2   13. apr 2009 Det kan du godt, men så skal du jo vide hvor den mangles.
    Det kan også være din Alarm der fucker op i det hele. Det er set mange gange før, med de billigere alarmer.

• #3   13. apr 2009 Hvis i ikke lige kan finde fejlen ville jeg ofre de penge det nu koster hos mekanikeren
    Der er så mange muligheder med sådan noget el, en dårlig forbindelse i et stik kan være nok

• #4   13. apr 2009 jeg brækker mig.. Men det ender sku nok også med at den kommer ind på værkstedet.. Nå men fortsæt den gode mandag til jer alle.. sætter mig sku på trappen og græder og bagefter skylder jeg ned men en go kold bajer (eller 10) smiley Tak for svar.

• #5   13. apr 2009 hvad er dit problem..

jeg har lige fixet min egen cykel.. og der var strøm problemer.. kan være jeg kan hjælpe..

• #6   13. apr 2009 okay har læst problemet nu..

ja prøv da at trække et nyt stell kabel..
    lav den så kort som mulig...

har i tjekket at når motorcyklen er startet så lader den på batteriet ved at se om der er lige over 14 volt når den er startet.. ?

Kommentér på:
Kan man bare lave en ny stelkabel?

Annonce