862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ducati Hypermotard !!! Ducati Hypermotard !!!

Til alle der synes dette er en rigtig FED kværn, gå venligst til denne hjemmeside og vær med til at forklare Ducati fabrikken at de bliver nødt til at sætte den i produktion... nu helst !

(link fjernet)

Er det ikke et fantastisk koncept med en 1000ccm v-twin Supermotard ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati Hypermotard !!!
  • #1   30. jan 2006 Joo, det er fedt. Sikket moment den får! Jaa, få den i produktion. Skal nok blive spændende maskine. Ligner da noget der lige er landet fra rummet, men det er samtidig fedt til den smiley

• #2   30. jan 2006 så den her i weekenden IRL, synes nu ikke den er videre køn :o( nok nærmere direkte grim i forhold til andre der er på markedet :o/

• #3   30. jan 2006 Til Madvig: Problemet er bare at der ikke er andre twin-motards på markedet til gadekørsel ? (Aprillas twin-motard er jo ikke ligefrem en gademaskine og KTMs LC8 har jeg aldrig set i Danmark)

• #5   30. jan 2006 Stig: Af andre Twin motards som kan fåes til gadebrug (hvis man har penge nok) er, Aprilia SVX 450/550 som kommer her i 2006, Highland Motard og KTM SuperDuke. Det er bare et spørgsmål om penge.

Hekto: Det er ikke en Ducati.... Det var Cagiva der var ejere dengang, så det er en Cagiva!! En "Ducati" fra dengang er en Cagiva med et andet mærke på tanken :o)

/
    Jesper

• #6   31. jan 2006 Jesper: Ja det er rigtigt nok, jeg synes bare stadig Ducatien mere ligner en "rigtig" motard.. Jeg synes designet er for fedt !
    Men det er jo en smagssag.

Superduken er også alt for fed ! ..på en mere streetfighter agtig måde.
    Highlanderen ligner jo et monster, og er nok ikke særlig komfortabel til gade kørsel.

Kommentér på:
Ducati Hypermotard !!!

Annonce