{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Hypermotard {{forumTopicSubject}}

Hey MC Galleri

Jeg har set mig lidt lun på sådan en Hypermotard 950 fra Ducati, er der nogen derude der har lidt kendskab eller erfaringer til hvordan sådan en fræk maskine er at køre på?

Har planer om at komme ud og prøvekøre en, men ville da lige høre om andre havde noget at sige, af både godt og skidt, som jeg kan tage med i vurderingen eller være opmærksom på ved test.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hypermotard
  • #1   2. mar Du skal selv ud at prøve den. Hvad andre synes er måske slet ikke det samme som det du selv finder ud af.

• #2   2. mar Var som sagt også min plan, men lidt lige som med biler, så er det jo altid rart at høre andre folks erfaringer og viden, så man kan have det med i baghovedet smiley

• #3   3. mar Køb køb køb, vi er to kammerater som har hver vores. Den er sjov på alle måder, dog skal du være obs på at den er tung i forhold til en konventionel SM men den kan i den grad køres sådan. Elektronikken er fornuftig nok, seperat traction og wheelie control, abs kan skrues tilpas ned til at lave udskridninger i stor stil :). Selv har jeg en "base" model, stående fod opgraderet affjedring, ecu flash der for alvor gør noget godt for den smiley også er den gejlet som jeg synes den skal se ud smiley

• #4   3. mar En tilføjelse, hold dig fra dem før 20, de er ramt af elektriske problemer... min 22er var ramt af et ledningsnet som rev sig selv i stykker, endte med at selv lave det da de autoriserede værksteder umiddelbart ikke har en kæft forstand på el, kan du leve med italiensk charme og relativt høje service omkostninger bælter mm. Så bliver du ikke skuffet!

QS er et must til den og koster et par tusind ved forhandleren:)

• #5   3. mar #4 Den jeg har kigget på er fra 20, er det så modellen med fejl som du snakker om? men det er da klart ting jeg skal have i med i tankerne.

• #6   3. mar De elektriske problemer er løst fra 20 og frem, nogle af dem uanset alder har et problem hvor "throttlebodies gummer up" det er et kendt problem som stammer fra noget belægning i tanken, har intet haft af det med min egen heldigvis :)(det kræver dog kun en rens af dem, det er ikke så galt)

Hvis du er til lidt lir, så check evt Limitless.speedup, Jcouperrr eller hypermotardking ud på instagram/youtube smiley

• #7   5. mar #6 lidt guf for øjnene går man da ikke galt i byen af, kigger da lige lidt på det, men skal da lige ud og have en prøvet af først smiley

Kommentér på:
Hypermotard

Annonce