Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power-wrap på udstødning
  • #1   22. apr 2009 Det er for bedre at holde på temperaturen, eller noget i den stil.
    Har vidst ikke den vilde effekt, nogen siger de kan mærke det, andre kan ikke.
    I sidste ende tror jeg lige så meget at det er for syns skyld.

• #2   22. apr 2009 du holder varmen inde og skaber et lidt bedre flow igennem udstødningssystemet hvilket får motoren til at gå lidt bedre i teorien:) men du skal vist ud i noget rimelig hård tuning før de gir en mærkbar forskel:)

• #3   22. apr 2009 På min sejtrækker, der gik den fra brunt tændrør til gråt.. Så må gå dyser op før den fik korrekt blanding igen. Jeg købte det ikke af tunings grund, men pga udseenet.

Som de andre skriver, så er det for at holde varmen nede i et motorrum, men derfor har det stadig en effekt på din potte.

Du kan få powerwrap på www.carlab.dk

Det er nemt at holde rent for skidt, sammenlignet med maling.

• #4   22. apr 2009 Det er en rigtig god ting at bruge på en luftkølet cykel (GS500 m.m.) da de ikke selv kan komme af med varmen. Så når man kører bykørsel om sommeren har man større chance for at undgå motorcyklen ikke går ud på grund af for høj temperatur.

• #5   22. apr 2009 Et godt råd så når du skal sætte det på dine rør.
    så gør det vådt. lidt dyp det ned i et skål vand.
    også bare hiv godt stramt til når du sætter det på.

• #6   22. apr 2009 Christian V :

Din kommentar er direkte vildledende. Uden indpakning, kommer cyklen af med varme både gennem gasse og ved varmestråling fra især forrørene. Med indpakning kommer den af med mindre fra forrørene, så totalt slipper cyklen mindre varme med powerwrap!

I teorien gør powerwrap det, at den holder udstødningsgasserne varme, og falder deres gasviskositet og de løber lettere gennem systemet - altså lidt højere luftflow. Det passer i øvrigt fint med KongKjøllers observation.

Personligt tror jeg ikke det gør en disse gavn på almindelige maskiner ved almindelig kørsel, men det er en let og billig måde at redde et par grimme forrør på.

• #7   22. apr 2009 og så ser der fedt ud

Kommentér på:
Power-wrap på udstødning

Annonce