{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

fejl i olie mængde i forgaffel {{forumTopicSubject}}

hey min gamle honda cb 900 har vist nok fået for lidt olie i forgaffel.. nogen der ved hvor meget der skal i ? i min bog står der 3 dl i hver ben men n er der sat en forgaffel fra en 1100 over på og så skal der jo nok mere samt luft mængden er også forkert..

nogen der ved hvor meget der skal i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fejl i olie mængde i forgaffel
  • #1   25. apr 2009 Hvis forgafflen er fra en CB1100, skal du jo nok slå op i den bog ikke?

Slå op i 1100 bogen, og enten er det opgivet i cc, elller luftmængdegab, målt i mm.

• Bo Bak J
    Bo Bak J Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #3   25. apr 2009 Du kan også hælde 50ml på af gangen på hvert ben indtil du syntes at den er hård nok. det gjorde jeg ved min cbr600 pc 25. men det var fordi den blev for hård efter bogen. så jeg prøvede mig frem.

• #4   25. apr 2009 var bare fordi jeg ikke lige havde en bog om en 1100 og kun om den 900. ku godt være der var nogen der havde haft en som kunne huske det eller havde bogen liggende..

der skal nemlig luft oveni men er lidt bange for der kommer fro meget luft i bagefter og pakninger kunne finde på og gi efter..

Kommentér på:
fejl i olie mængde i forgaffel

Annonce