{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.990 visninger | Oprettet:

KØGE MC... {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige at køge mc har en banner på MG...

Jeg ville bare lige stærkt fraråde ALLE at handle der, fuck jeg er utilfreds med dem... Sætter ik mine ben på deres grund mér! smiley

Her er en lille historie jeg skrev i sin tid på DMCN.DK


Min tid med Køge MC er et af mine værste mareridt, men det er heldigvis ovre nu... Hos ingen anden virksomhed af nogen art, har jeg oplevet så lavt kunde-service niveau samt manglende ekspertice.

Min GSX 600 F fik problemer med dødmandsknappen og det endte med at tændingen mistede forbindelsen. Jeg måtte trække den ned til Køge MC (3km er lige pludselig LANGT, hehe) hvor problemet hurtigt efter blev lokaliseret. EEEEEEN ledning var knækket og skulle loddes sammen og så skulle det problem være løst.

Jeg kommer med den torsdag og får at vide at de laver det dagen efter. Fredag eftermiddag kl. 15 ca ringer jeg og spørger til min motorcykel, hvorefter han fortæller mig at de kun har haft tid til at se på den i 30min. Okay tænker jeg: "Vi snakker om så eeeen ledning der skal loddes, og så lige to skruer der skal skrues ud" (lad dig ikke nare af hvor lang tid det kan tage smiley
Mandag klokken 4 ringer de og siger at min MC er klar.
Jeg møder forholdsvis glad op om tirsdagen, men mit smil skulle de hurtigt tage fra mig!
Regningen lød på 2,5 timer! af 339!!=847,5 PLUS moms siger han så! =1059,5 Jeg var ved at falde bagover.
Nåh, jeg skulle på arbejde og havde travlt, så jeg bedte om min MC. Ekspedienten hentede den til mig og jeg satte mig op får at køre afsted, men tror i den kunne køre? faktisk kunne den slet ikke starte!!
De fandt dog hurtigt ud af at mine tændrør "lige" pludselig var helt færdige... (400kr for nye) Den virkede stadig ikke, nu kørte den ikke på cylinder 1 og 4 sagde mekanikeren.. (som lige havde stået foran mig og sagt at det ikke kunne være rigtigt at der ikke er noget ordenligt værktøj der fungerer og at man jo skal bruge længere tid på at finde det delvist korrekte værktøj, end på at reperere selve fejlen.. Værkstedet virkede rodet og uorganiseret. (Måske er det derfor man normalt ALDRIG må være derinde??)
Det endte med at jeg måtte ringe til min far og bede ham om at hente mig i vores varevogn, de var ellers så venlige at tilbyde mig at lave det dagen efter, men jeg havde kun ÉN ting i tankerne, nemlig UD!! og det skulle være NU!! Jeg fragtede den hen til Brdr. stevs i Hårlev samme aften skilt ad og hentede den næste morgen sammen med en kædespray og betalte blot 400 kr. DE sagde i øvrigt hos Brdr. Stevns at lodningen ville have taget dem ca 5-10min, men de kunne selvfølgelig ik vide hvorvidt Køge MC har brugt 2.5 timer eller ej. Jeg sagde bare: "Det må man sgu da ik håbe for dem"

Moralen i denne historie er: Brug ikke Køge MC, "spøg til side" Nogle har måske gode erfaringer.. (skriv venligst om disse til mig)

Jeg siger bare:
Pas på hvor du handler, jeg mistede kun 1000 kr. men de var allerede igang med at skifte hele tændningsboksen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KØGE MC...
  • #1   1. feb 2006 Hehe, jaah det er mange gyserhistorie om dem derude, men fint du lige trækker det op igen her inden sæssonstart. smiley

    Der er sikkert også nogen der har gode erfaringer med det, jeg har været derude og købe noget kædespray og andre småting, og der var ikke noget. Men man kan godt mærke og se på dem, de ikke går så højt op i service.


  • #2   1. feb 2006 Syntes altid det har været et sted med dårlig service og meget høje brugt priser.

    Kan huske jeg i 2001 ville sælge min første mc en Kawasaki ZXR750 ´94 og spurte dem om en bytte pris ved deres åbenhus, de bød mig samme pris som jeg selv havde givet 1.5 år tidligere, jeg valgte nu ikke at handle da de ikke havde noget jeg ville bytte med til en fornuftig pris.

    Deres værksted kender jeg så ikke meget til, men din historie siger da alt.



  • #3   1. feb 2006 hmm.. er det mon ikke det rette sted at spørge, hvor man så skal køre sin mc hen hvis den en dag skulle på værksted.. og det behøver jo ikke at være med regning.. Som regel er reperationerne lige gode af den grund.

    Jeg bor i københavnsområdet...


  • #4   1. feb 2006 søborg-mc, lydmuren (stenløse), brd.stevns (laangt fra kbh), johnson mc (amager), ellers check på dmcn.dk under værksteder. Hold dig væk fra MC-hjørnet, Køge MC

  • #5   1. feb 2006 brdr. stevns vil jeg helt klart anbefale... når min garanti udløber er det det eneste sted jeg kommer...

  • #6   1. feb 2006 rart at høre var engang ved at købe en rs 125 der.. men da jeg fik kawaen behøvede jeg ikke sådan en lille maskine.. har tit overvejet at handle der og få lavet service der men kan høre jeg skal droppe det..

  • #7   1. feb 2006 Stevens mc på Amager kan klart anbefales. Mere fair og service minded mand skal du lede længe efter.

    Men pas på, Steven kan sælge sand i Sahara, han er pisse dygtig til at sælge sit udstyr og det med god grund for det meste han har er i en super kvalitet, det samme er prisen.


  • #8   1. feb 2006 Det kan jeg kun tilslutte mig. Jeg er selv blevet snydt der ude. Jeg har også gjort admin opmærksom på det med banneret. Men de betaler åbenbart gode sponsor penge.

  • #9   1. feb 2006 jeg kan kun sige et ord, hvis man bor lidt længere sydpå. Vordingborg mc!!!
    De er utrolig dygtige, hurtige, og meget servicemindet.
    Jeg har flere eksempler. Men for ikke at sige dårlige ting om ikke længere eksisterende værksteder, vil jeg blot forholde mig til at jeg skal have en alarm på mion cykel, og de har tilbudt at transportere den i varevogn fra Nyk F til Vordingborg. GRATIS med deres mekaniker, da han bor hernede. det er 30 km. Det er sku service. Desuden har de kunnet lave en motor de på et andet autoriseret værksted ikke kunne lave, og for kun en tredjedel af prisen... Og så en T.shirt med i hatten....
    Tak www.vomc.dk


  • #10   1. feb 2006 tror vomc er fortrykket når der skal handles dele til evt service..

  • #11   1. feb 2006 Mummi : Fortrykket = ?????

    jeg tilslutter mig, VOMC er suveræne, jeg bor langt derfra. læs ca. 90 km, og kører gerne den tur for at få den RIGTIGE service og behandlilng.

    Kenneth



  • #12   1. feb 2006 ups fortrykket.. heh

  • #13   1. feb 2006 arh fortrukket..:P

  • #14   1. feb 2006 køge mc er den mest uproffesionelle forretning jeg har været i og de går i hvert fald ikke op i kunde tilfredshed... gid alle boykotter dem så de går nedenom og af helvede til!!!

  • #15   1. feb 2006 med hensyn til køge mc.
    har selv handlet 9 cykler igemmen tiden og er aldrig blevet dårligt behandlet. Desuden er der også kommet mange nye medarbejder bla. Steffen frå Ågesens mc, og han har godt styr på det med reservedelen. ja værkstedet virker lidt rodet, men så den anden dag at de er ved at bygge nyt værksted. Den historie der starter hele debatten er jo gammel og der sker jo fejl alle steder.

    glæder mig til d. 1.3.06 så folk ikke er så deprimeret.


  • #16   1. feb 2006 Har også kun hørt dårligt om Køge MC. Jeg kan desværre heller ikke tilslutte mig heppekoret til Lydmuren og Søborg, begge steder er jeg blevet alvorligt skuffet.

    Det er min erfaring, at det er MEGET svært at finde et værksted, man kan have fuld tillid til.

    Jeg har derimod RIGTIG gode erfaringer med MC-Hjørnet, hvor vi har købt vore seneste mc'er (Falco+ER6). Vi fik begge ved købet en god og fair behandling i butikken.
    Jeg er meget kritisk med service og kan kun sige godt om deres værksted. Værkstedet har kun skuffet en gang, og da var der ingen problemer med at få rettet fejlen uden beregning. De har gjort alt for at hjælpe os, når vi var i knibe, og jeg synes deres priser er rimelige.
    Sluttelig har jeg det RIGTIG godt med at støtte Robin Harms, som jo bl.a. bliver sponceret af Daddy Harms indehaver af MC-Hjørnet. Det bliver spændende at følge ham i den kommende sæson. (Robin altså ;-))

    Mvh.

    Jan L


  • Philip O
    Philip O Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #17   2. jun 2013 Kære alle sammen, min lille historie med Købe Mc og BÅD. Jeg købte i februar en lifan scooter, STARTER DEFEKT,KICKSTARTER DEFEKT, den ryster som en vanvittig ved 40 km i timen og sædet kan ikke åbnes.
    Den har nu 4 gange været til rep hos dem,dog uden resultat.Alle gange med Dansk Autohjælp da den ikke kan starte.
    Sidste gang gav jeg den 1 md til rep da jeg skulle på ferie og kunne undvære den.
    Da jeg skulle afhente den den 27 maj var der INTET lavet
    De kan ikke skaffe reservedele siger de. og hvornår den kan rep ved de ikke.

    Jeg har dags dato sendt dem endnu et brev at jeg vil ophæve handlen eller bytte til noget andet, ellers går jeg til forbrugerklagenævnet.

    Der er overhovedet INGEN service fra deres side og jeg må anbefale alle om at gå langt uden om deres butik

    God Sommer

    Philip


Kommentér på:
KØGE MC...

Annonce