{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

Køge MC... {{forumTopicSubject}}

Kan man ik finde en anden sponsor til at erstatte Køge MC?

Der er rigtig mange der har de værste erfaringer med Køge MC (kig evt. på www.dmcn.dk under anmeldelser)

Jeg synes bare det virker utrolig dumt at reklamere for dem, når de er så elendige... Pengene er sikkert gode nok, men I tager dem fra de uheldige brugere der ik er klar over at man skal holde sig langt væk derfra.

Man kunne evt. lave en funktion med anmeldelser her på MCG....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køge MC...
  • #1   25. mar 2006 det er nok deres brugt priser, de er altid helt hen i vejret smiley

  • #2   25. mar 2006 Køge Mc ret mange der ik har goe erfaringer med dem.. ja bryder mig hellere ik om stedet..gider sku ik den ringe servic

  • #3   25. mar 2006 Jeg har ingen erfaringer med Køge MC, men er da godt tilfreds med at de spytter penge i MC galleriet, så vi kan ha vores gode forum.
    Her kan vi jo så dele vores erfaringer, om eksempelvis oplevelser med forhandlere, og udfra disse vælge hvor vi vil handle/serviceres.
    Jeg synes med andre ord, at det vil være fjollet at boycotte en sponsor, så længe der ikke er nogen som tvinger os til at handle hos denne sponsor.


  • #4   25. mar 2006 har kun dårlige og meget dårlige oplevelser hvad angår køge mc. det gælder sig ringe udførelse af deres arbejde. høje priser. dårlige service og så at de har udtalt sig om ting de enden ikke har forstand på eller også har de ikke fået opdateret deres viden, uanset hvad så var den info jeg fik i hvert fald forkert. jeg sætter aldrig min eben der igen og råder andre til heller ikke at gøre det med mindre de godt kan lide at gable med deres kæreste eje. og synte4s det er en skam for de første købere der starter med at kigge der, for de bliver da buttfuc***.

  • #5   25. mar 2006 Jeg kan godt forstå at det er en torn i øjet på jer som har dårlige oplevelser med Køge mc, at deres logo er det første man ser herinde. Jeg synes dog alligevel at det er en dårlig idé at boycotte sponsorer.
    Jeg synes det er vigtigt at have et forum som MCG hvor vi kan dele vores erfaringer om forhandlere, derfor har vi brug for sponsorer, og jeg er bange for at vi i længden får problemer med dette, hvis vi begynder at udelukke nogle forhandlere fra denne mulighed. Der er garanteret andre brugere herinde som kunne nævne andre forhandlere de ikke har lyst til at se reklamer for på forsiden af MCG... Jeg ku selv nævne mindst én.


  • #6   25. mar 2006 jeg kunne da også godt nævne en til... men køge mc er bare toppen af bunden. hvad de render og laver er fuldstæning uacceptabelt. en ting er at man kan have lidt ueningheder eller syntes prisen er lidt høj eller noget... men køge mc... har bare det hele. jeg ville ikke turde købe en hjelm der inde. kunne jo få lov at betale 4000 for og så senere ville det vise sig at det var en knallert hjelm til 500 bobs... ( er ikke noget der er sket, men et udtryk for hvordan jeg syntes de behandler deres kunder)

  • #7   25. mar 2006 Per...

    Er du ik "kammerat" til dem dernede? Jeg synes da at jeg har set dig på Burger king nogle gange sammen med en anden hvor der står køge mc over det hele??

    Eller er det mig der husker helt forkert?


  • #8   25. mar 2006 Forresten så var det mest for sjov det der med at boycotte køge mc som sponsor.. Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at man skal passe på hvis man handler der....

    Er der nogen af jer der har set deres værksted?? Det ligner seriøst Bagdad på en dårlig dag...

    Men gør jer selv den tjeneste at læse anmeldelserne på www.dmcn.dk der er udelukkende dårlige erfaringer og så lige en enkel "middel og så heller ik mer"


  • #9   25. mar 2006 Et eller andet sted viser en side som dmcn.dk jo at man netop bør gå i en bue udenom køge mc. og spare sig selv den ærgelse..

    Ps. har erfaringer med dem!



  • #10   26. mar 2006 per køge... jeg har ikke sagt at de lave bedrageri i køge mc.... det føles bare sådam.... jeg harhaft flere oplevelser dernede før jeg sagde stop nu gider jeg ikke mere og har rykket mine indkøb et andet sted hen. men jeg har flere konkret sager med dem... men gider ikke sidde og skrive hele episoden. derfor siger jeg bare gå uden om dem. og ja når det kommer til forretning så er en ting næsten det vigtigeste... location location location. mange ser den når man kører forbi og de kender måske ikke lige andre forhandlere... det var derfor jeg gik der ind...

  • #11   26. mar 2006 yes "jonas" du har fat i noget af det rigtige.. mine historier er os små gange hvor jeg er blevet mødt med en dårlig servic. det sammen med at jeg har været med til at opføre deres tilbygning for 2 år siden.. så har kigget rigeligt på det værksted..
    Derfor jeg har holdt mig væk,og ja så har jeg da 2 bekendt med en trist historie. så ik noget jeg har læst mig til på nettet..
    ..men nok om den historie!
    ses der ude på de snoet veje;o)


Kommentér på:
Køge MC...

Annonce