{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder bike
  • #1   29. apr 2009 Hyosungen synes jeg er en ganske ok MC, så hvis jeg skulle købe en begynder MC i dag til lille kort, ville det nok blive sådan en-

• #2   29. apr 2009 Ved ikke om der noget der kan kaldes en god begyndercykel. Har man hovedet skruet nogenlunde sammen så skal det ikke være HK som begrænser dit valg af første MC.

Køber man f.eks. en racer som måske er lidt hidsig så tænker man sig vel om og ikke bare vrider gashåndtaget rundt som var det en knallert 30 smiley Dertil får man sig måske en MC som man vil kunne beholde i mange år fremfor en "begynder-cykel" som man skifter efter 1 sæson.

Det eneste der bør måske begrænse dit valg er forsikringen...efter min mening.

• #3   29. apr 2009 altså en honda er aldrig noget skrammel efter min mening... kender ikke den der hyosungs ting der men den skulle da være bedre end dem fra kina... min mening om kina = skrammel hyousongs = skrammel.. men vi er forskellige, min honda en fra 90 og den bedste jeg har haft

• Simon M
    Simon M Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   29. apr 2009 okay smiley kan virkelig godt lide hondaen, da den er økonomisk, 600km på 13L

hyosung er nu også meget fed smiley

• #5   29. apr 2009 Jeg startede med en R6´er... og dne har jeg stadig.. fandme glad for. smiley

• #7   29. apr 2009 du kunne jo købe min, en god begynder mc, som ikke ligner en "lille" mc.

• #10   30. apr 2009 har set et sted at hondaen skal ha tjeket ventiler efter hver 4000 km, det er sku da noget fis. men 23 tusser er til at overse ! ,men næsten 40 km literen er da fedt.. men køb da en 5 eller 600 !!

Kommentér på:
Begynder bike

Annonce