4.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mc finans mc finans

hejsa,
jeg skal købe mc hos en forhandler og vil benytte mig af mc finans. men hvordan forgår det? skal man have diverse papirer med ud til forhandleren? og hvilke? skal man vente nogle dage på at lånet går igennem eller kan forhandleren se det i løbet af kort tid?
håber i kan hjælpe mht hvordan et mc finans lån bliver til:D

takker

jakob

Find det bedste MC lån
Har du brug for hjælp til at finansiere din nye MC? Vi har lavet en oversigt over de bedste forbrugslån i Danmark lige nu, så du kan finde det bedste og billigste lån.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc finans
  • #1   8. maj 2009 du tar ind til en forhandler finder din drøm
    køber den og han søger lånet hjem og du får svar efter ½ time s tid

• #2   8. maj 2009 jeg mener at når man køber en mc over finans, så kræver nogle forsikringer at der kommer kasko på.

• #3   8. maj 2009 Hvilken mc skal du have..
    For laver du en mcfinans gennem forhandleren, så får du også mulighed for at lave en billig forsikring samtidig..
    Der er jo også honda finans, kawasaki finans, suzuki finans osv..

• #5   8. maj 2009 Hvorfor ikke bruge banken?

Har du sammenlignet slutomkostninger på lånetilbud fra begge steder?

• #6   8. maj 2009 Har man et fornuftigt forhold til sin Bank er det i 99% af tilfældende billigere gå banken + det er mere sikkert skulle man blive arbejdsløs eller komme til skade kan man altid få et lån på pause kortere eller længere tid ... Sådan forholder det sig ikke ved finans selvskaberne.

Få et tilbud hos en forhanler og kontakt din bank dame eller mand og præsenter tilbuddet for vedkommende og sig de får chancen for at gøre det bedre eller matche.

For nyligt eller rettere sagt for 1 års tid siden skulle vi have ny madkasse til 300K, Honda forhandleren ævlede stolpe op og stolpe ned hvor billig deres finans var ... Så tjjekkede jeg FDM's muligheder gennem lån og spar bank som var endnu bedre .. Sende begge tilbud til min bank dame ... og Vupti lavede hun noget der var bedre. Ja renten var en smule højere men ÅOP blev lavere da finans gennem en forhandler er strikket sammen sådan at der er et KÆMPE stiftelses gebyr som selvskabet og forhandleren deler i porten.

• #7   8. maj 2009 Som de andre skriver.. Det er noget billigere gennem Banken.. Min bank tilbød mig at omlægge lånet..
    8,3 % i ÅOP i banken.. Og den er endda på vej ned endnu....
    MC finans har 6,99 % uden ÅOP... Det er noget at overveje at vælge banken..

• #8   8. maj 2009 gjorde præcis som jan, og fik et bedre bud i banken.....

• #9   8. maj 2009 sorry...forkert link

Kommentér på:
mc finans

Annonce