1.156 visninger
|
Oprettet:
Hvornår kommer foråret! {{forumTopicSubject}}
Hold da op jeg bliver mere og mere depri over det vejr... jeg troede lige at vi var færdig med det her hvide lort... men NEJ....
Hvordan har i det.... killer det ikke i fingerne når man går forbi sin kværn??
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 8 Emner: 85 Svar: 317
apr 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 140
Men ja der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente..!!! Selv om der nok går lang tid endnu!!
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 65
anders
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 300
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
Men glæder mig da også helt vildt til jeg får kawaen ud til 1 april...
/Rumle
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 765
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 7 Emner: 49 Svar: 183
apr 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 88
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 213
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Prilleren er i hvertfald klar koldt eller ej den 1. hvis der ellers er tørt og 100 % saltfrit
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 33 Svar: 155
Men man smiler jo altid lidt når man tænker tilbage på sommeren 2005...Der havde vi dælme nogle gode stunder på de danske landeveje.
Kan endnu ikke vente til 1. marts hvor solen skinner, det er 12-15 grader og der er ikke en sky på himlen (7-9-13). Hele kroppen ryster når man tager sin læderdragt på, sin nye hjelm, de nye støvler og for første gang på sæssonen sætter nøglen i tændingslåsen og starter cyklen.....ÅHHH!
Se det fra den lyse side, der er kun 22 dage. Altså har det danske vejr helvedes travlt med at finde sommersolen frem!
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 10
Nu skal cyklen snart hjem fra den garage den er gemt væk i, så jeg kan få skiftet den gaffelbro! (Saab'en vandt den ULTIMATIVE styrkeprøve!)
- Ses derude!
Hvornår kommer foråret!