11. sep 2006 Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Styrtet :-( Styrtet :-(
Vræl, så måtte mig og Ninja'en ned og bide i asfalten Og det var så ikke engang asfalt, men en milliard løse småsten. Kørte ud fra en lille by udenfor Silkeborg, og pludselig var den asfalterede vej bare fuldt op med løse sten, som de åbenbart ikke mente skulle advares for, før lige før de begyndte med et lille skilt "40" og advarselstrekant for løse sten...
Så hvis nogen af jer kommer igennem Sinding, uden for Silkeborg, så PAS PÅ! Det er sgu en ren dødsfælde. Nåede ikke at opdage det før det var for sent..
Men er da heldigvis ikke kommet til skade, har bare slået mine hænder og venstre knæ af pommern til.. Men Ninjaen er helt ødelagt på den ene side
Så hvad gør jeg nu? Har heldigvis kasko på den, så jeg ringer bare til forsikringen i morgen? Og så får den på værksted? Hvordan fungerer det?
Jeg vil desuden lige knytte en stor tak til de dejlige mennesker som kom mig til undsætning, Lone og Per, som nu har Ninjaen stående indtil den kan hentes og som fragtede mig hjem bagpå deres fine Goldwing. Dejligt at opleve at MC-folket holder sammen.. Der var i hvert fald ikke en eneste bil der stoppede..
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.633
Derefter er det bare på værkstedet med den, så får de fat på en kurator og klarer det hele.
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
Det er møg ærgeligt..
Godt der ikke skete dig mere..
Held og lykke med den..
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.892
Du skal bare have fat i forsikringen, evt påpege manglen ved vejens udstyr/skiltning, hvis den ikke er tilfredstillende (læs lovlig) så kan du slippe for at skulle betale selvrisiko, og derved ancinitets fald.. Tag evt. ud og tag et billede af skiltning, samt vejens tilstand..
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.277
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Ja, det er bare vildt ærgerligt, er bare så ked af det
Men jeg vil da helt sikkert forhøre mig hos forsikringen i morgen, om man kan få noget ekstra for deres mangelfulde skiltning.
Der var et lille skilt, et fartskilt og en advarselstrekant, men som sagt, var det kun lige inden de løse sten begyndte, og det var lige efter byskiltet.. Jeg kunne godt have brugt en advarsel inden, så jeg kunne have nået at bremse ned til de fyrre inden jeg stod på hovedet i stenene..
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 25
okt 2007
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 390
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 185
du skal kører ud og få taget billeder af det! så kører du ned på kommunen! fremviser din sag! spørger til om de folk som har sat skiltningen ikk har kursus i skiltning af vej. spørg til hva de vil gøre ved sagen! ellers kontakt en advo.. husk svige smerter tabt arbi fortjenste osv. ser tit steder som er dårligt skiltet, og kommer arbi tilsynet og ser sådanne skiltning, er der store bøder, både til han som har sat dem op, men også til firmaet der har dem ansat. det kan ikke passe at det skal på din egen forsikring. men komtakt dem n alligevel. held og lykke med det.
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Hils Lone og Per fra mig af, og kig så selv ud til Silkeborg MC's sommertræf den første weekend i juni!
Vær glad for, at du ikke kom nævneværdigt til skade. evaluer ulykken og gem den som en nyttig, men forbandet ærgelig, lektion!
Du kan evt prøve "Bo's Mc" på Priorsvej. Han vil kontakte forsikringen og plejer i øvrigt, at lave et godt stykke arbejde!
sep 2006
Jeg har desværre ikke mulighed for selv at komme derud og tage billeder, da mit eneste køretøj jo holder derude. Men jeg vil da lige spørge Lone om de evt. kan tage et billede af det for mig..
Den bliver hentet af Rydberg i eftermiddag. Så må de tage sig kærligt af den.. Jeg håber de kan lave den så den bliver god som ny.
Jeg fik også anmeldt skader på mit tøj og handskerne. De udbetaler en erstatning for det med det samme. Mener det var omkring 3400 kr, så er der da lidt at købe nyt for..
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
sep 2006
Ninjaen er nu blevet hentet af Rydberg. Lone havde allerede taget billeder af skiltningen derude, så det var bare super!
jan 2009
sep 2006
Så øv øv, sur røv, jeg må selv betale for selvrisiko.
Så pas på derude, dette er endnu et eksempel på at vi motorcyklister ikke bliver tilgodeset i trafikken..
jan 2009
Håber ikke du stiger for meget i forsikring.
Styrtet :-(