Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC på færge
  • frederik U
    frederik U Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #1   17. maj 2009 Hej Steven

Jeg var på en tur med en ven og vores kreidlere der var der spændebånd på mc. pladsen.

• #2   17. maj 2009 Placering på færgen får du anvist... og normalt skulle der gerne være surringsgrej tilstede....

Du sætter forhjulet mod noget, sætte den på sidestøttefoden, og surrer den hen over sæddet, så den bliver presset ned i siddestøttefods siden... og hvis du sætter en stopklods bag baghjulet også, så skal der en del søgang til før den rykker sig...

• #3   17. maj 2009 på nogle færger er der en baghjuls holder , hvor man triller sin mc baglæns op i.. og så bliver den spændt fast med et bånd omkring bagfælgen og ind i en skrælle.. holderen stå på 3 ben.. og mc så mega fast der..

mvh

• #4   17. maj 2009 Jeg har sejlet et par gange og der var der stropper man lige spændte den fast med. Og der var ret høj bølgegang, og mc´en stod fint da jeg kom ned igen..:-)

• #5   18. maj 2009 Ok, tak for hurtig respons smiley

• #6   18. maj 2009 Jeg var med Grenaa-Varberg færgen (Stena-Line) for smaa 3 uger siden.
    Her var der intet at spænde fast med. (Paa vogndæk nr. 5)
    Kun gummiklodser til at ligge bagved baghjul og foran forhjul.

Intet problem da der var vindstille paa overfarten.

Men for en sikkerheds skyld.
    Tag selv spændebaand med.

• #7   18. maj 2009 i følge søloven er det skibet der har ansvaret for din mc det er dog ikke alle der går så højt op i det men henvend til dækspersonalet så hjælper de nok med surring smiley

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #8   18. maj 2009 Tager tit færgen "Jylland-Sjælland" stil den på lille ben, snur fast oer sædet, så den bliver trykket ned i affjedringen, så klarere den selv de mest voldsomme overfarter. Jeg har set mange som snurre fast i både styr, hjul og alt muligt anden, rekorden var en som brugte 9 bånd, men nøjes med den en som jeg, så modarbejder de ikke hinanden...

Kommentér på:
MC på færge

Annonce