1.540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jesper K
Jesper K
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83

Mc med på færge Mc med på færge

Hej derude. Så er det snart tid til første ferie på mc, og i år bliver det til Bornholm. Jeg er lidt usikker på hvordan det foregår når min mc skal spændes fast på færgen. Er der nogen der har nogle erfaringer de vil dele? Spænder man den selv fast? Side støttefod eller center? Håber der er en der har prøvet det før.

God Sommer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc med på færge
  • #1   25. jul 2019 Hvis det er ystad - Rønne du skal med så sørg for den står godt fast da Østersøen godt kam være lidt brysk

Men når jeg sejler med min scooter
    Spænder jeg mod støttebenet evt en strop kontra
    Sætter MC i 1 første gear
    Evt en strips på forbremsen

Så går man da med liv rem og seler og er sikker på den står op når du kommer ned igen

• #2   25. jul 2019 brug Evt handskerne som spændepunkt . plejer og sure over sadlen.så passer det med surings øjet. gør de fleste.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #3   25. jul 2019 Tak for svar. De gange i har været med, har der da været stropper på færgen eller er det noget man selv medbringer?

• #4   25. jul 2019 der er strop er og kiler. sæt maskine i gear.

• #5   25. jul 2019 Du selv surre den fast, og sørge for at sikre den korrekt.
    Stropper mv. findes til fri afbenyttelse på færgen.

Jeg plejer at sikre den fra begge sider, men først og fremmest spænde den ned, mod side-støttefoden.
    Der næst spænder jeg den mod den anden side, så den står helt fast.

God tur

• #6   25. jul 2019 Spænder du den fast op over sædet, så læg handsker eller noget andet imellem sæde og strop. Ofte er stropperne beskidte og samtidig undgår du mærker på sædet, hvis cyklen skulle stå og rokke lidt under overfarten.

• #7   25. jul 2019 Læg handskerne på sædet, sidestøtteben og og så strop henover. Husk at spændet skal være på samme side som støttebenet.

• #8   25. jul 2019 Der er altid matroser i nærheden, der vil kunne hjælpe dig.

Kommentér på:
Mc med på færge

Annonce