2.232 visninger
|
Oprettet:
klonk siger det. {{forumTopicSubject}}
Altså nu ved jeg det er meget normalt dyret siger klonk når man smider den i første, men hvad så når man køre hen til et kryds og man skal skifte ned fra 6, så kan det jo også lyde lidt voldsom ned igennem div gear. er det også normalt.
Og hvad er den bedste (mest skånsommme) måde at ned geare hen mod et kryds??
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Den har også klonket fra ny.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Emner: 171 Svar: 1.721
Kim
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 847
Ellers prøv at skifte chokkopling og stram kæden. Det giver også et bedre gearskifte.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 275
jun 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 23
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
klonk siger det.