{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.099 visninger | Oprettet:

pris på toldsyn og hvordan med afgift? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har lige købt en mc som er importeret fra holland.. Og nu skal jeg jo ha betalt afgiften.. men hvordan foregår det.. Er et toldsyn ligesom et almindelig syn og hvad koster det? Får jeg afvide ved toldsynet hvad afgiften kommer til at koste? og endelig.. hvor lang tid går der normalt fra at den er toldsynet til man har Nr.pladen? Hvis man betaler så snart man har giro kortet..
spørger en del =0) men har ikke prøvet det før..

på forhånd TAK.. mvn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på toldsyn og hvordan med afgift?
  • #1   1. jun 2009 for det første SØG NU I FORUMMET DET HAR VÆRET OPPE 17000000000 gange

nå det hva det sure så kommer det søde

du ringer til snshallen og bestiller et toldsyn det koster normalt 560 kr derefter kører du til skat som sender papirerne ind til tåstrup hvor du efter en uge til 3 for afgiften af vide og så er det bare at betale kontant ved skat og så kan du hente nummerplade lige bagefter

alternativt kan du kører direkte til tåstrup og få afgiften af vide med det samme forvent dog at du skal sidde i 8 timer for at komme til

der er vist nok 3 andre skatte centre som også kan vuderee afgift direkte men ellers er fremgangs måden at du aflevere papirene på dit skatte center og så sender de dem ind

• #2   2. jun 2009 Du kan sådan set ordne det hele på 1 dag. Toldsynet laves i forbindelse med registreringssyn. Jeg mener jeg gav 250 + 325 for det hele ved applus. Derefter går turen til enten århus eller tåstrup hvor du medbringer alle papirer, toldsyn & udenlandsk registreringsattest. Når du kommer til tager det omkring 20 minuter. Så bliver du bippet ind, og de har en pris til dig. Den betaler du så og sætter dig til at vente på nummerpladeekspeditionen - når du kommer til der, er det bare at proppe dankortet i, så har du en nummerplade. Ved skat tager det alt afhængig af hvor travlt de har 1 - 4 timer.

Du får intet at vide ved toldsyn om afgiftens størrelse. De sætter din cykel i en kategori, som skat bruger til at udregne det endelige resultat. Du kan roligt betale ved skat, og klage herefter. På den måde har du nummerpladen, men stadig mulighed for at få refunderet penge.

Husk forsikringsbevis, hvis du vil have nummerpladen med samme dag!!

• #3   2. jun 2009 Du behøver ikke at rinve til synshallen. De fleste har altid tider så man kører bare forbi og så komme rman ind med det samme

Kommentér på:
pris på toldsyn og hvordan med afgift?

Annonce