{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Køb af ZZR 600 - gode råd! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
jeg overvejer kraftigt at købe en ZZR fra 92 som har kørt 36.000km, og ville høre om der er nogle ting jeg skal være særligt opmærksomme på? Har fornemmelsen af, at de er rimeligt solide, men kender den ikke mere indgående! Selve maskinen skal koste 18.500, og sælger oplyser en afgiftspris på 26.300. Lyder afgiften sandsynlig? Kommer der yderligere omkostninger til end afgiften og toldsyn? Er det ikke et bedre køb, end en FZR US fra 95 til samme pris, hvis man også har gensalg for øje?
På forhånd tak..
Mvh Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ZZR 600 - gode råd!
  • #1   22. jan 2007 Afgiften passer meget godt jeg fandt frem til ca. 25000,- Prisen er måske en smule for høj i forhold til i Tyskland hvor de kan findes helt ned til ca. 10000,- men jeg gav selv 14500,- for min ´91er og slap så for en kører tur til Tyskland, ellers kan jeg ikke hjælpe dig så meget da jeg først lige har købt min og kender den heller ikke så godt endnu.

• #2   22. jan 2007 Hvis du kommer til at mangle bremseskiver til foran , så har jeg et sæt der også kan synes smiley med polerede nav

Kommentér på:
Køb af ZZR 600 - gode råd!

Annonce