{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Køb af ZZR, CBR eller GSXR ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Står og skal til at handle mc og har mere eller mindre besluttet mig for at det skal være en af følgende:

* ZZR 1100 helst D model eller C2 eller C3

* CBR 1000 F SC24 gerne med dual brake

* GSXR 1100 W

Har tidligere spurgt herinde, men fik faktisk kun kritik på ZZR`en dog mest på C1 modellen, som døjer med en oliekanal, dårlig gearkasse og krumtaps leje? Har endnu ikk hørt noget skidt om den CBR men det er måske tilfældigt?

Jeg hører selvfølgelig gerne både ris, ros og erfaringer om alle maskinerne, så jeg har lidt at gå efter når der skal handles.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ZZR, CBR eller GSXR ??
  • #1   6. aug 2010 jeg har en sc 24 ( og nej den er ikke tilsalg ( ; ) det er en MEGET pålidlig mc, den skal passes med olie, vand, filtre som alle andre og så køre den.
    Den er måske ikke så økonomisk som nyrer mc `er ca .14-16 km L, og så har den en knast kæde og strammer der godt kan larme lidt , men det er noget der er rimeligt at skifte både i tid og penge.
    Jeg vil helt klart sige cbr sc 24.
    Held og lykke med dit valg, men tag den som du føler dig bedst tilpas på, alt det andet er jo et spørgsmål om hvordan den er passet og plejet fra ny af.........

• #2   6. aug 2010 Jeg ville også vælge en CBR.. Jeg har en lillebror, men det er virkelig en dejlig maskine. og som "Kim S" siger, så er den utrolig pålidelig og ved almindelig vedligeholdelse, så får du en rigtig dejlig maskine.

• #3   6. aug 2010 De to øverste er da noget "kedelige" en GSXR 1100 W har mere karisma

• #4   6. aug 2010 Ja, vi tog snakken i sidste uge
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=147885
    ....min Kawa med fejl var en D-model - såååeeeeee !!
    :O(
    Vil uden tvivl stadig vælge Hondaen. Har du set på VFR 750 ??
    ;O)

• #5   6. aug 2010 James, jep kan bare ikke forstå om der virkelig ingen faldgruber er på en CBR 1000 F : )

Har kigget på VFR, bryder mig ikke specielt om den og synes også den er noget mindre bygget end både CBR`en og ZZR

• #6   6. aug 2010 Som tidligere skrevet har jeg haft to CBR 1000 og seks VFR - og skulle jeg vælge igen blev det VFR. Prøv en tur på en. Det er lige som at trække i sine gamle træsko. Man er dus med den med det samme.
    Stellene er der ingen forskel på. Som høj person, føler jeg, at jeg sidder bedre på VFR´en.
    ....hvis du slet intet dårligt har hørt om en CBR - jamen så køb da en.
    ;O)

• #7   6. aug 2010 SC24 skal du ikke vælte på, kåben er unik og flot, men kan være svær at få til at passe ordentlig igen hvis den har været væltet! Kører super, dejligt jævn kraftudvikling, den tids mest vindglatte bike!
    kawa kender jeg kun af omtale og den er vist ret vild, 155 hk synes jeg at kunne huske, tror den er ret eksplosiv ifht Hondaen!
    GSX ved jeg nul om, men kender en mekaniker der ikke synes om Suz fra 90erne!
    Husk lige at hvis der er nogen af de her mc der er født med en fejl, så er den nok afhjulpet nu, enten på den ene eller anden måde!
    Selv har jeg både en ZX9R 1999, ZX10 1989 og GSXR1000 K8 og jeg mener at det hele handler om hvad du har lyst til, prøv dem og mærk hvilken type kraftudvikling du er til! Kawa har nu engang et ryk der er helt vildt lækkert!

• #8   6. aug 2010 Allan, ja ZZR i d model den med 151hk var vistnok den hurtigste bike fra 93 indtil Honda super black bird kom ( hvilket budgettet desværre ikke rækker til øv øv ) har jeg set et sted, så den ved godt hvilken vej der er fremad : )

Kommentér på:
Køb af ZZR, CBR eller GSXR ??

Annonce