1.288 visninger
|
Oprettet:
VTR 1000 Firestorm '97 ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min onkel skal måske op og se på sådan en maskine, den har kørt 53.000 og jeg har læst at den har noget svagheder på de første årgange som er blevet rettet senere, men kan ikke huske hvad det er? Jeg ved at den har svag forgaffel, og lille benzin tank, men hvad mener bør man kigge på, udover den generelle stand, slid osv.
TAK.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 67
dec 2005
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.843
svag forgaffel? det er jo ikke en fuldblodsracer man køber.. se på det formål den er bygget til... kører selv ret friskt til vil jeg selv mene og jeg har ikke haft nogen problemer med affjedringen har været for svag på noget tidspunkt.. at alle råber at man skal ud og købe ölins er sikkert rigtigt nok.. men hvilken mc ville ikke blive bedre med ölins affjedring istedet for standart ? som sports touring kører den helt fantastisk godt.. og den kan snilt følge me når det bliver mere sport end touring
det er en honda og honda laver aldrig noget halvt.... hav samme forventninger til mc'en som de intentioner den er bygget med
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 21 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 255
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.952
ved normal kørsel er der intet med affjedringen, kun ved ekstrem kørsel over længere tid og en med meget øvet kører bliver gaflen lidt for langsom, men ikke mere end jeg har læst mig til at et par vilbers prograssive fjedre skulle hjælpe på problemet så jeg vil give martin ret....den kan det meste og blive ved med det.... tanken ja den bruger lidt...men med den lyd den laver gør det ikke noget...
kig og prøv et par stykker....
held og lykke med valget
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.617
Og som skrevet så har den en dårlig benzin økonomi, man kunne stille uret efter at lampen lyste ved 130-134 km. Og forgaflen bunder ved en bette wheelie og er generelt dårlig. Men ellers en fed nok maskine på trods af de ikke har så mange hk.
dec 2005
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.843
forgaffel generalt dårlig?
dårlig til hvad? den er jo ikke bygget til banekørsel... ville være det samme som at sige at din sp1'er er dårlig fordi den ikke er god til at køre offroad ^^ eller fordi den er for hård at køre til østrig på...
køb en mc der er bygget til det man vil bruge den til.. VTR'en er ekstremt god til det den er bygget til, men mindre god til det den ikke er bygget til... ligesom alle mc'er.. en chopper er jo ikke god på en bane, og en racer er ikke god offroad.. og en aalrounder som vtr'en er god til det meste men ikke til noget ekstremt
og nej det er ikke for at provokere, syntes bare at man mange gange taler negativt om motorcyklers egenskaber ved at have forkerte forventninger til den... man kan jo ikke få både goldwing og fuldblodsracer på en gang.. men syntes det er et godt bud på en ting midt imellem
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.617
Og nej jeg forventede ikke en bane cykel, og jeg snakker kun om alm frisk kørsel til og fra arbejde.
Og det er ikke fordi jeg ligger med knæet i svingene, men jeg syntes at den affjedring er dårlig, men det skulle ikke være så dyrt et indgreb at få bedre fjedre i.
VTR 1000 Firestorm '97 ?