{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige købt tøj v Special i Aalborg
  • #1   9. jun 2009 Hallo ????
    Efter valget i søndags heddder det "Dronninge god service" !!!!!

;O)

Jow, flinke folk derinde.

• #2   9. jun 2009 Men du fik vel ikke ret meget rabat, hvis du overhovedet fik noget...:-)

Ej, der er sgu god service derindefra....

• #3   9. jun 2009 Kanon god service ja...

Men det er som om de ikke har forstået de holder til i nordjylland, hvor kunderne bliver ekstra glade hvis de får lidt procenter smiley

Jeg har købt alt mit tøj derinde (så nær som hjelmen). Beløbet blev 10.xxx kr. Tror måske det var 1-200 kr. Jeg fik en hjelmhue u/b.. Helt ærligt.. Man ku da godt li ha regnet det ned til 10.000 kr. og gjort en prisbevidst nordjyde glad smiley

• #4   9. jun 2009 BriaN: spurgte du om rabat ?

• #5   9. jun 2009 Ja ingen tvivl om det... Men kunne kun få hjelmhuen - self også bedre end ingenting smiley Synes bare stadig at de 1-200 kr. ville ha været på sin plads, når jeg handlede for så meget...

• #6   9. jun 2009 Hm...Det lyder slet ikke som Special, jeg undrer mig bare.

• #7   9. jun 2009 jeg har spurgt om rabat ,mange gange ude hos special, og altid fået nej
    men derfor er de stadig skide flinke der ude ......men jeg tror de mister rigtig mange kunder på den konto..

• #8   9. jun 2009 jeg har lige købt et sæt rukka tøj og et sæt arlen ness læder tøj, hvor det endte med at jeg handlede andre steder......

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #9   9. jun 2009 Er det rabat, og super service, så tag HMC i Vester Hassing

• #10   9. jun 2009 Jeg var der inde for at købe tøj tøj for en måned siden men der gad de ikke at betjene mig. Jeg fik bare af vide hvor tøjet var også kunne jeg sku ellers passe mig selv. Lorte service efter min mening. Så jeg købte tøj et andet sted.

• #11   9. jun 2009 Well. Tog derop i sidste uge og prøvede noget tøj og der var de der med det samme.

Igår var det same same. Stor service da jeg trådte ind af døren. Alt den tid der skulle til også selvom klokken passerede lukketid.

Idag havde jeg så chefen med deroppe for lige at være med til at bedømme og der spurgte samme person om jeg havde behov for hjælp, men sagde at han havde hjulpet nok. Hvortil han svarede, jo men det kan være at du harnogle nye spørgsmål, men sig endelig til.

Og jo jeg fik rabat, uden at kæmpe for det. Hvilket jeg ville have gjort uanset, er nordjyde og fighter til hverdag med priser. smiley

Tager klart derop igen, og om ikke andet for imorgen at få svar på hvilken læderpleje de specifikt får anbefalet ved importøren.

• #12   9. jun 2009 Jeg har lige købt et par støvler derude, men overvejer allerede at få pengene retur... Jeg gav 2400 kr og på andre danske hjemmesider ser jeg dem til 2000. Men pga. servicen lader jeg være for denne gang, men resten af udstyret bliver købt i tyskland BASTA smiley

• #13   9. jun 2009 Hvordan vil du kræve pengene retur?
    Det er kun ved nethandel der er 14 dages returret. Man kan jo for så vidt sige at man selv skal undersøge markedet inden man køber varen smiley

Undskyld sidespringet... Jeg vil ikke kapre tråden for og prædike købelov smiley
    Elsker selv nethandel, så bruger som regel en god del tid på nettet inden jeg bestemmer mig til om det skal være net eller real deal. Det er så godt nok elektronik, men same same smiley

• #14   10. jun 2009 ELSKER Special! Bruger dem altid til service og reparationer! De er super servicemindede og hurtige til at skaffe dele hjem! Desuden holder de aftaler bedre end de fleste! :o)

HMC har jeg til gengæld ikke så gode erfaringer med. Bestilte sidste tid til prøvekørsel af 2 mc'er. Men da vi ankom, var ikke han ikke selv dukket op. Da han så endelig kom, var der flere, der skulle prøve cykler, så der blev en del venten på prøveplader. Ikke imponerende!

Desuden kan jeg VARMT anbefale Jensen's Bikes and Cars i Nørresundby. Han har for nylig udvidet butikken - primært på beklædningsdelen. Han lever for sine kunder, og han er absolut til at handle med! :o)

• #15   10. jun 2009 Special er rigtig god til deres arbejde. Jeg glemmer aldrig den dag, jeg kom derind for at spørge Ole om hvilke dæk der vil være en fordel til min Kawasaki Z 750 abs og til min kørsel. Der fik jeg en lille roman af Ole på en god halv time om almindelig- og Dual compound dæk, kontaktoverflade ved nedlægninger, grip i kurver og ved accelerationer ud af kurverne, 3 Lays & 5 Lays, som er soft- medium- hård- medium- soft. Holdbarheden i de forskellige dæk med sport og touring. Samt fordel og ulemper ved køb af dæk over nettet.
    Ole fortalt, at han havde været på besøg på ”Brigdestone” fabrikken, for at vide mere om dæk osv. Så han kan vejlede kunderne om valget af dæk hos Special.
    Ja, tak.. Jeg var ik i tvivl om, at han har været derover på fabrikken ”Brigdestone” og fik bestilt 2 nye dæk til min z 750.
    Jeg synes, at Special altid er imødekommende, venligsindet, hjælpsom og uden tvivl dygtig. Her investeret jeg mine penge på service og reservedele til min motorcykel. Jeg har Observeret og bl.a. købt Motorex læder- & silikone spray, Belray kædespray, B 2000-Plus lakforsegling uden opløsningsmiddel, Rukka Air hjelm hue, Nolan hjelm, TCX Oxtar støvler. Her går Special op i kvalitet til fornuftige penge. Det koster lidt, men så ved man hvad man får for pengene.
    (Jeg er ik i tvivl om, at hvis Special ændrer holdningen og f.eks. giver rabat ved køb af et produkt over 5000,- og få mindst 5-15 % rabat, vil det trække flere kunder i biksen)

Special overholder Altid deres aftaler og har altid hjulpet mig og mine gutter, når vi har brug for en hjælpende hånd eller spørgsmål.

Jeg føler, at Ole fra Special lever og ånder for sin butik. For da han solgte det gamle sted under broen i Aalborg. Der kunne han have valgt, at leve livet i luksus.
    Men han bliver ved sit team og investerede hele fortjenesten ved at bygge et ny sted op ved Kaolinvej 12 og forsætter med det han altid har levet og ånder for. Nemlig dagligdagen med at servicerer kunderne og bibeholde sit team.

• #16   10. jun 2009 smiley For at gøre Tony's (tiger a) historie kort. ja Special er en oki butik;)

• #17   10. jun 2009 Tak Bo smiley Hehe..

• #18   10. jun 2009 ja ok det er da bare dejligt at i har fået en god behandling. Jeg fik bare ikke en ret god behandling selvom at jeg sagde til ham at jeg skulle bruge et nyt sæt tøj. Jeg købte oppe ved MC1 i sæby og der fik jeg en rigtig god service og han bestilte en masse forskellige jakker hjem som han ikke havde på lager så jeg kunne prøve dem. Det kalder jeg sku god service. Og han var da heller ikke bleg for at give en god rabat.

• #20   12. jun 2009 hej ja jeg er sikker på at det var special jeg var ude ved. Jeg kørte der ud forbi at jeg har en kammerat som lige havde købt nogle reservedele til hans mc der ude og han sagde nemlig også at han havde fået en god service så jeg kunne roligt køre der ud og købe tøj. Men jeg blev sku klogere. Men det kan jo være at de lige har haft en dårlig dag.Jeg må prøve igen en anden gang.

• #21   12. jun 2009 Per O, det synes jeg du skulle prøve.
    Men MC1 giver også god service.

Kommentér på:
Har lige købt tøj v Special i Aalborg

Annonce