1.625 visninger
|
Oprettet:
Har lige købt tøj v Special i Aalborg {{forumTopicSubject}}
Ville da bare lige fortælle at jeg lige har købt 2 delt lædertøj (Arlen Ness) samt rygskjold ved Special i Aalborg.
Konge god service. Klart anbefalelsesværdigt
Cuno....
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.938
Efter valget i søndags heddder det "Dronninge god service" !!!!!
;O)
Jow, flinke folk derinde.
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 342
Ej, der er sgu god service derindefra....
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.154
Men det er som om de ikke har forstået de holder til i nordjylland, hvor kunderne bliver ekstra glade hvis de får lidt procenter
Jeg har købt alt mit tøj derinde (så nær som hjelmen). Beløbet blev 10.xxx kr. Tror måske det var 1-200 kr. Jeg fik en hjelmhue u/b.. Helt ærligt.. Man ku da godt li ha regnet det ned til 10.000 kr. og gjort en prisbevidst nordjyde glad
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 570
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.154
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 570
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
men derfor er de stadig skide flinke der ude ......men jeg tror de mister rigtig mange kunder på den konto..
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
apr 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
dec 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 146
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
Igår var det same same. Stor service da jeg trådte ind af døren. Alt den tid der skulle til også selvom klokken passerede lukketid.
Idag havde jeg så chefen med deroppe for lige at være med til at bedømme og der spurgte samme person om jeg havde behov for hjælp, men sagde at han havde hjulpet nok. Hvortil han svarede, jo men det kan være at du harnogle nye spørgsmål, men sig endelig til.
Og jo jeg fik rabat, uden at kæmpe for det. Hvilket jeg ville have gjort uanset, er nordjyde og fighter til hverdag med priser.
Tager klart derop igen, og om ikke andet for imorgen at få svar på hvilken læderpleje de specifikt får anbefalet ved importøren.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 7
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.205
Det er kun ved nethandel der er 14 dages returret. Man kan jo for så vidt sige at man selv skal undersøge markedet inden man køber varen
Undskyld sidespringet... Jeg vil ikke kapre tråden for og prædike købelov
Elsker selv nethandel, så bruger som regel en god del tid på nettet inden jeg bestemmer mig til om det skal være net eller real deal. Det er så godt nok elektronik, men same same
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 136
HMC har jeg til gengæld ikke så gode erfaringer med. Bestilte sidste tid til prøvekørsel af 2 mc'er. Men da vi ankom, var ikke han ikke selv dukket op. Da han så endelig kom, var der flere, der skulle prøve cykler, så der blev en del venten på prøveplader. Ikke imponerende!
Desuden kan jeg VARMT anbefale Jensen's Bikes and Cars i Nørresundby. Han har for nylig udvidet butikken - primært på beklædningsdelen. Han lever for sine kunder, og han er absolut til at handle med! :o)
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Ole fortalt, at han havde været på besøg på ”Brigdestone” fabrikken, for at vide mere om dæk osv. Så han kan vejlede kunderne om valget af dæk hos Special.
Ja, tak.. Jeg var ik i tvivl om, at han har været derover på fabrikken ”Brigdestone” og fik bestilt 2 nye dæk til min z 750.
Jeg synes, at Special altid er imødekommende, venligsindet, hjælpsom og uden tvivl dygtig. Her investeret jeg mine penge på service og reservedele til min motorcykel. Jeg har Observeret og bl.a. købt Motorex læder- & silikone spray, Belray kædespray, B 2000-Plus lakforsegling uden opløsningsmiddel, Rukka Air hjelm hue, Nolan hjelm, TCX Oxtar støvler. Her går Special op i kvalitet til fornuftige penge. Det koster lidt, men så ved man hvad man får for pengene.
(Jeg er ik i tvivl om, at hvis Special ændrer holdningen og f.eks. giver rabat ved køb af et produkt over 5000,- og få mindst 5-15 % rabat, vil det trække flere kunder i biksen)
Special overholder Altid deres aftaler og har altid hjulpet mig og mine gutter, når vi har brug for en hjælpende hånd eller spørgsmål.
Jeg føler, at Ole fra Special lever og ånder for sin butik. For da han solgte det gamle sted under broen i Aalborg. Der kunne han have valgt, at leve livet i luksus.
Men han bliver ved sit team og investerede hele fortjenesten ved at bygge et ny sted op ved Kaolinvej 12 og forsætter med det han altid har levet og ånder for. Nemlig dagligdagen med at servicerer kunderne og bibeholde sit team.
jun 2005
Følger: 57 Følgere: 54 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 139
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
dec 2005
dec 2005
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
Men MC1 giver også god service.
Har lige købt tøj v Special i Aalborg